Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Etter at vi fikk barn, har jeg hatt 0 sexlyst. Jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger vi har hatt sex de siste 7 mnd. Jeg orker ikke tanken en gang... frister ikke i det hele tatt.. de få gangene vi har hatt sex har vært "huff" ... Nå føler jeg også at følelsene til samboeren ikke er de samme heller.. Jeg elsker han, det gjør jeg virkelig, men føler jeg er lei og kjei. Alt er bare mas... Orker ikke å kose heller..alt er blitt så rart... har noen opplevd noe lignende? hva gjorde dere med det? vil det gå over?
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Er det lenge siden fødsel? Og ammer du ennå? Jeg fikk ikke min sexlyst eller glede tilbake før jeg var ferdig med å amme. Kjipt, men det ble straks bedre da ammingen var over og kroppen ble min (og samboers) igjen og ikke babyen sitt matfat. Og ikke minst så hadde jeg tørre slimhinner så lenge jeg ammet som gjorde sitt til at sex ikke var spesielt deilig uten 3 liter med glidemiddel (minst).
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 7 mnd siden fødsel... mistet melk i puppen når vesla var 3 mnd... så har ikke ammet siden. hm..
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hmm.. da har jeg vel ikke noen gode forklaringer for deg.. Men en teori kan kanskje være at med et så lite barn får man dekket alt behov for nærhet og kos gjennom barnet, noe som kan føre til at man trenger litt "space" ellers i løpet av dagen. Sett deg hvertfall ordentlig ned og snakk med mannen/samboeren din om hva du føler og tenker. Hva ønsker du at han skal gjøre for at du skal ha lyst på sex? Det er lett å falle i en dvale hvor ingen er flinke på kos og intimitet etter å ha vært sammen en stund. OG det ordner seg helt sikkert etterhvert )
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Der kan du nok ha et poeng. For jeg er veldig kosete av meg, derfor koser jeg MASSE med jenta vår. Hun får massekjærlighet.. Og sant nok, når samboeren min kommer fra jobb, orker jeg ikke å kose med han. Akkurat nå, føler jeg også at jeg ikke orker å snakke med han om det heller.. jeg har bare virkelig ikke lyst på kos og sex med han.. så gæli er det...
♥tre små hjerter♥ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg har hatt det slik jeg også.og kan fortsatt ha det slik noen dager en gang iblant.Du må bare gi deg selv tid,vi jenter får dekka den nærheten gjennom barna,og da er det ikke alltid det blir så mye igjen til mannen.Jeg tror det er ganske vanlig å ha det slik opptil et år etter födsel.Tror neppe forholdet er over,du sier jo at du elsker han,og vi vet jo alle at det förste året som foreldre kan være töft.Har man underskudd av sövn for.eks hjelper ikke akkurat det på lysta.Det går seg til tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå