Gå til innhold

Hjelp meg, ang vogn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte og kjøpe en ny vogn til sønnen min, på 18 mnd.. Jeg vet ikke bredde.. Noen som vet? Jeg vil ha en bredt nok slik han har god plas i vogn med voksipose til vinter.. frem til han er ca 3 år?. eller mer?..

 

Tusen takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Scooter'n vi har til lillegutt på 20 mnd. Hvis du ser på emmaljunga sine nettsider så kan du se målene på den.

Skrevet

Okei, hvor mange cm bredde er det på vognen du har til gutten? God plass i den eller snart for liten?

 

Skrevet

Vi har også scooter`n og er fornøyde med den, stor og god plass ennå til sjarmøren som er 1,5 år.

Skrevet

Jeg refererer atter en gang til emmaljunga.no, slå opp scooter og se på tekniske detaljer. Orker ikke gå ned og måle vogna nå, hehe;-)

 

kan hvertfall anbefale den på det sterkeste, kjempegpd vogn! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...