Den lille prinsesse Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article1956126.ece Ble for mye for han disse timeplanene at han måtte sutre seg til litt plass i avisen... = P Hvor er kvinnemennesket i familien til å holde styr på ungene????? Men ja skjønner godt hvis det ikke er noe kvinnemenneske der, hadde nok flyktet hvis mannen hadde vært sååå sutrete, hehe!!!
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 For folk som jobber er det jo greit å kunne levere/sende avgårde alle barna til samme tid?
Den lille prinsesse Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Man kan ikke regne med at alle barna i forskjellig klassetrinn begynner/slutter samtidig på skolen! Dagene er forskjellig, og det må man bare regne med!! Men å sutre i avisen over det er bare komisk, hva med å få litt system i hverdagen. Enhver mamma hadde klart å få kabalen til å gå opp uten å gå til avisen. Hadde ikke blitt sak av det engang hadde det vært en mamma som hadde "tipset" om saken! = )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det blokkesystemet virka litt forvirrende, men nå var det jo ikke noe bilde av timeplanen, så det var kanskje derfor. MEN...han trenger vel bare ha oversikt over når barna skal på skolen og når de skal hjem/på SFO. Synes faktisk det ikke er så lurt å ha forskjellige starttider de forskjellige dagene...greit nok at det er forskjell fra trinn til trinn, men fra dag til dag er da ikke nødvendig (tenker på rutiner og sånt)
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Da jeg gikk på skolen (tydeligvis lenge siden.. hehe) så startet og sluttet jeg og mine 3 andre søsken samtidig... Så da har jo ikke vært så vanskelig å få til tidligere.
-Hengebuksvinet- Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Her starter skolen klokka 8:30, uavhengig av klassetrinn. Og det er jo veldig greit. Dessuten åpner SFO klokka 7:30, og der er jo de fleste som går i 1-3 klasse. Greit nok at forskjellige klassetrinn slutter til forskjellige tider, det er vel vanlig, men om de i tillegg skulle starte på ulike tider hadde det blitt vanskelig.
roxanne Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Da blir det en fordel for oss med tvillinger i samme klassetrinn.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 er vel bare å få de to yngste i SFO da (mener jeg så de var i den alderen... i hvertfall den yngste...) da kan han levere den tidlig, også klarer nok de to andre å komme seg på skolen til riktig tid.. de har jo sikkert mobil også, de store altså.... bare å stille inn mobilen dems på ringing hver dag når det er på tide å gå.. ser ikke problemet jeg..
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 det er nor mange flere barn og da flere klasser nå... og ikke noe mer plass på skolen.. også har jo de forskjellige klassetrinene ikke likt antall timer i uka lenger... skal ha mer skoletimer jo høyere man komme..
frk.møøø Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 jeg og mine søsken begynte da forskjellig og sluttet forskjellig på skolen da vi var små, hadde ikke sfo den gangen og det var da aldri ett problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå