Gå til innhold

Har du bæsja.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du prompa, har du danelbær i rompa?

Har du bæsja, har du prompa, stoooooooooooooooooore bruuuuuuuuune klompa?

hehe=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har duuuuuu BÆSJA HAR DU PROMPAAA HAR DU STOOOORE DANGELBÆR I ROMPA!!!! STOOORE BRUNE KLOMPAAA SOM KJÆM UTAAAV ROMPA!!!

Bruker du den som nattasang også eller??? *knis*

Skrevet

HI...og du er pedagog?

*vettskremt*

Skrevet

Hehe=0) ny verson heeeeeeeeey! kult, bruker den som bleie bytte sang i bhg! hehe=0)

Skrevet

Må jo få barna til å le, viktig d=0)

Skrevet

jeg skrev litt feil da, skal ikke være store dangelbær, bare dangelbær =)

Skrevet

Libido, jeg forbanner deg for at du lærte meg den sangen!! Av og til, så setter den seg helt fast i hodet mitt, og surrer og går til alle døgnets tider... =P

Skrevet

HUff...sånt setter seg fast i huet ja....driver å nynner på den når jeg skifter skitbleier nå..og de er det ikke få av...

Skrevet

Versjonen eg har lært er enda verre. Den sit fast på hjernen og går som følger; "Har du bæsja, har du prompa, har du dinglebær i rompa? Store svarte kuler, som dingler når du puler"

Ikkje spesielt barnevenleg så eg har tatt meg den kunstneriske fridom å endre puler til tuller. Er fullt klar over at det ikkje rimer, men kom ikkje opp med noko betre.

Skrevet

for oppi rasshullet mitt, vokser det dangelbær og dritt..........................

Skrevet

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh........... DENNE TAR KAKA, LER TIL JEG PISSER I BUKSA=0)

Skrevet

Har du bæsja, har du prompa, har du dangelbær i rompa?

Store brune klumper som lugger når du promper!

Sånn har jeg lært den...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...