Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 * Tynne og spede * Sky og liker for det meste å holde seg for seg selv * Tør ikke si i fra hvis det skulle være noe da h*n er altfor vant til å få følelsene sine bagatellisert * Klarer ikke å snakke for seg og lar heller foreldrene snakke for h*n da de fra før av er altfor glad i sin egen stemme * Vet knapt hvordan foreldrene ser ut da de gledelig plasserer h*n bort for å feste og hore i vei.. osv osv
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Har du sett unga mine dua?
Libido- Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Tøffeste ungen i gate her hvertfall. Og barnehagens blideste gullunge =)
RundLurt? Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Mer oppegående på alle utviklingsområdene faktisk, men så er jeg faktisk pedagog og!
Libido- Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Ikke at de har det dårlig eller mangler noe, men tror nok det blir værre med ungene til rosatyggistyggende 14is Anniene som flyr rundt med de rosa 3hjulingene i de rosa pumpsen sine. blomsterFinn, ari og lena aleksandra neste liksom.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 tror ikke kranglerne har unger... I såfall må de ungene være skremte og redde.. Eller er det bare på nettet enkelte er så gjennomført frekke?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Mine unger er bare ut i gatene å gjør faenskap. Politiet kommer som regel rundt 0130 å leverer dem hver fredag og lørdag...Noe jeg synes er fint, for da kan jeg sitte å dope meg ned og krangle med dere her inne:-)
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Hehe....kunne vel ikke vært lengre fra sannheten her i gården i hvertfall Har unger som er rimelig oppegående og lydhøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå