Gå til innhold

jeg trenger penger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

til hvitevarer.......men hvor skal jeg skaffe det fra? hvor kan jeg tene noen raske kroner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paralellgata til Karl Johan?

Skrevet

dibkomiteens pengeinnsamlere? hø hø

Skrevet

Raske kroner finnes ikke. Med mindre du kunne tenke deg å satse på prostitusjon, tyveri, bingo eller lottogevinst, liksom.

Jevnt over er det lett å få typiske møkkajobber, de er ganske dårlig betalt men har også ukurante arbeidstider som ofte gir tillegg. Men jeg aner ikke noe om din kompetanse eller arbeidsmarkedet der du bor.

Skrevet

Kan du ikke sjekke finn om noen gir bort eller selger billig??

For regner med noen turer på Akergata ikke er så aktuellt!

Skrevet

men seriøst, trenger du hvitevarer og er temmelig blakk så se på finn.no, sjekk også under gis bort.

Skrevet

Jobb som sjauer! Tjener gode penger:=)

Skrevet

Eller gå inn på for.eks deal.no der kan du handle på avbetaling.Men det skal jo sies at det er dyr moro,for renta er sky höy,men hvis du kan innfri belöpet raskt så går d jo ann.

Skrevet

Selg noe på Finn.no og kjøp hvitevarer på samme sted etterpå.

Skrevet

prostitusjon er uaktuellt...!!

jeg bor på ein liten plass....ingenting til salgs her på finn.no:-( har sjekka....

eneste er at jeg prøver å finne noe i trondheim på finn.no....men må samtidig ha minst mulig flyttelass derfra...for jeg har ikke råd...så brore min skal kjøre det for meg...:-S

men hva kan jeg selge på finn.no da? ideer? utenom meg selv da siden det er uaktuellt??

faans helvettes liv!!!! forbannade ekteskap som ikke funka!!! forbannade regninger jeg har og forbannade dritdyre husleia!!!!

åååååååååååååååååå................jeg blir så fustrert.....enda godt ungene har det de trenger da:-)

Skrevet

Kanskje du kan spørre foreldrene din eom ett lite lån? Hvis du nettopp har gått igjennom en kjip periode med skillsmisse og flytting så er de sikkert behjelpelige om de har økonomisk mulighet til det :o)

Hvis det er uaktuelt og du virkelig er SKRAPA og må ha disse hvitevarene, så er det ikke neo nederlag å søke sosialkontoret om økonomisk bistand/lån i en vanskelig periode.

Skrevet

du kan søke om noe på trygdekontoret eller på sosialen til kjøp av innbo.. veninna mi(enslig forsørger) fikk 10000,. fra sosialen til å kjøpe møbler o.l..

Skrevet

foreldree mine er skillt...og de har ikke noe å kunne hjelpe med....

br.sund er plassen........

har ikke råd til nye hvitevarer nei.....

jeg blir så sliten!

pokker fatter ikke åssn de fleste tror man velger med stor glede å bli alene med to små......det er sannelig mange bekymringer som følger! ikke har jeg sofa....ikke seng....ikke hvitevarer....kun ungenes ting...og kjøkkenredskaper...tv, data og ja.....stereoannlegg......

grunn: jeg tok det av verdi fra huset...pga maaange ting jeg ikke vil legge ut her.....

hvitevarene vi hadde var kjeeeempe gamle...og varer sikkert ikke lenge....samme med sofan......

Skrevet

I den situasjonen som du er i, så vil jeg tro at sosialkontoret hjelper deg. Slike ting som seng, komfyr og vaskemaskin er jo noe man MÅ ha. Håper du finner en løsning på det, lykke til:)

Forresten, har du spurt slekt og venner om de har noe til overs? Mange har sofaer og den slags stående som de gjerne ville ha kvitta seg med.

Skrevet

Ja, du, jeg har vaskemaskin og komfyr jeg kan selge deg, for ca ingenting.

Bilder kan mailes i morgen med info og pris på transport. Må bare få sjekket det opp først:)

Send meg en pm...

Skrevet

Sett inn en annonse i lokalavisa, eller kanskje frelsesarmeen kunne hjelpe deg? Hva med fretex? Loppemarked? Helt sikker på at mange har mye til overs hvis du setter inn en annonse.......lykke til, ting ordner seg helt sikkert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...