Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hvis ikke, noen som vet hvor det er blitt av henne? Jeg er ikke her så ofte, men var det tidligere, og da gikk Burugla gravid.. Men jeg kan ikke huske å ha sett noe av henne på lenge...
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jepp...det er meg ja...hvorfor anonym? Fikk ei jente i april... :-)
Gjest ->>- Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Næh. Det er Mette-Marit. Inkognito. Burugla vant i lotto og dro på jordomseiling.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 En får som regel spydige kommentarer for ingenting her inne, så derfor anonym.. Men kjekt at det er deg.. Da er du "kjent" likevel...=o)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Og gratulerer så mye med jenten..=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå