Northernlights Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 MÅ til Norge til våren. Reiser fra RDU til TRD.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vanligvis er det Tirsdag. For sent for slutt på langweekend, og for tidlig for start på langweekend.
Gjest ->>- Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Varierer. På transatlantiske ruter synes jeg det har en tendens til å være billigst på lørdager, men du får vel bare ta for deg aktuelle selskaper og sjekke dager for å være sikker. Jeg gidder ikke sjekke hvem som flyr på Raleigh, men det kan tenkes det vil lønne seg for deg å ta en lokal melkerute til New York eller Boston og separat billett til Norge derfra - kommer an på om noen av billigselskapene (JetBlue og sånne) trafikkerer den.
Northernlights Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Takk =) Skal søke litt forskjellige dager, og tålmodig sjekke alle selskap. Vi er 3 stykker som skal fly.(meg og de to yngste) Man skal jo bli farmor snart!! =oD Må se vidunderet ;o)
mammaen til G & A Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Aaah, Norges tur hoertes herlig ut naa=) Oensker deg godt tur altsaa, har lyst til aa dra hjem til vaaren jeg og. Klemmer fra
Hiv o'hoi Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Hva med å sjekke supersaver.no ? Om de flyr fra der du skal da.. bare et tips
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Også skal du treffe Bente... Sant?? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå