Gå til innhold

Ang befruktning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at enkelte kan kjenne murring o.l når de har eggløsning, men kan man kjenne når et egg blir befruktet? selve befruktningen..

godt mulig det er eggløsningen jeg kjenner, har hatt murringer og litt stikkinger i nedre del av magen i et døgn nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve befruktningen tror jeg ikke du kan kjenne da det er to celler, eggcellen og sædcellen, som smelter sammen. Det du eventuelt kan kjenne er implantasjonen, når det befruktede egget graver seg ned i livmorveggen - festesmerter.

Skrevet

Noen kan kjenne når de har eggløsning, andre merker ingenting. På samme måte kan nok noen merke når et befruktet egg fester seg, og andre ikke.

Jeg for min del merker godt når jeg er gravid...de to siste gangene nå har jeg visst det omtrent ed en gang.

Det beste du kan gjøre er selvfølgelig å ta en graviditetstest, den slår ut selv bare to-tre dager etter befrukning. DERSOM den er negativ, kan du kjøpe eggløsningtest -så vet du når du skal satse på å lage babyen din i neste omgang:) På www.billigteste.dk kan du kjøpe testene enkelt, raskt og billig. De kommer i postkassa, diskret innpakket, etter få dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...