prinsesse & lille spire Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 husker ikke når jeg hadde sist menstruasjon.....har ikke vært regelmessig siden forrige fødsel... er litt fortvila for jeg vet ikke om jeg er en, to eller 3 mnd på vei....som dere sikker forstår var det ikke planlagt, men barnet er hjertelig velkommen...blir kjekt med to små off, kjente bare jeg måtte lufte tankene mine litt!!!! faktisk utrolig gøy å være tilbake på bim!!!!! til og med håpet rett over til 1trim;) var på bli gravid i 8 mnd sist!!!!
Niem og Patrick Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hør med jordmor om du kan få ultralyd sp kan de regne ut hvor langt du er:) Lykke til=)
Adriansmor med tulla Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 jeg var heller ikke sikker på når mensen var sist... jeg snakket med legen og han sendte meg til gynokolog for innvendig ul....=)
To trollunger + en spire Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Ja, med innvendig ultralyd kan de måle nøyaktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå