Gå til innhold

Uke 33 og plutselig lite liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mye liv hele tiden.Men de siste 2 dagene har det roet seg veldig. Kjenner litt dytting noen ganger om dagen , men ikke sånn som det har vært for bare noen dager siden. Når bør man ta kontakt med jordmor ? Nå er det helg, mannen min er bortreist og jeg er livredd for at det er noe galt. Jeg har spist noe med sukker og prøvd alle knap, men det er like rolig.Er jeg hysterisk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 34 nå, snart 35 og har hatt et par sånne runder med angst de siste ukene pga. lite liv. Han har vært superrolig en dag eller to, og ingenting har hjulpet, før han plutselig har beveget masse på seg igjen. tror nok det begynner å bli trangt der inne!! Ikke rart de ikke klarer å sparke så mye lenger! :)

Men hvis du er veldig bekymra, så er det bedre å ringe lege/jordmor enn å ikke gjøre det. så har man iallefall gjort det, og de spør kanskje noen spørsmål, og kan betrygge deg eller kalle deg inn på kontroll!

Alt er nok i orden skal du se! :)

Skrevet

Ring føden;) De er så behjelpelige atte...

Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite...!

Dessuten ikke bra å gå å bekymre seg for mye heller...

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte jeg også.

Dro på kvinne-barnsenteret her i Trondheim, tok en drøss med prøver...fikk bl.a en utrolig sterk og grusom saft mens jeg satt med sånn registreringsbånd for å registrere bevegelse osv....drakk vann til og begynne med, men dette hjalp ingenting, men etter en kopp saft, ble det aktivitet.

Men jeg hadde hatt veldig liten matlyst den uken jeg ikke hadde kjent noe liv, så om det er tilfelle med deg, prøv å spis litt mindre - litt oftere, frukt, grønnsaker, nøtter osv....trenger ikke nødvendigvis være mat.

Men ville kanskje ringt å forhørt meg først, det gjorde jeg, men nå hadde det gått 8 dager uten at jeg hadde kjent noe særlig til liv da!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...