Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 at partneren min slikker meg etter at han har sprutet spermen sin inni meg. Noen som har prøvd det eller drømmer om det samme?
bitter lemon Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Høres stilig ut :-) Har ikke prøvd, gubben her er rimelig konservativ av seg i senga... Jeg drømmer om å bli bundet og få bind for øynene -og så viljeløst ta imot/ være med på alt. Elsker å ligge på ryggen og få pikken i munnen etter at han har tatt meg. Deilig å kjenne smaken av oss begge!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 hei jeg slikker ofte min kone etter at jeg har kommet i henne. Jeg får et ekstra kick av det og det fører ofte til at vi må ta en ny runde....deilig!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 dette tenner oss også,og vi gjør det når vi er ekstra kåte.han tenner på å se at spermen renner ut av fitta mi og jeg tenner på å suge etter at han har kommet inni meg,deilig med en halvstiv pikk som det renner sæd fra og smaker av mine safter... da blir det fort en runde til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå