Gå til innhold

forferdelig trist historie.. drep alle barnemishandlere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter å hulker etter jeg så denne videoen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter at noen kan gjøre sånt mot et uskyldig, nydelig barn..

Skrevet

jeg fatter ikke hvordan mennesker er istand til å gjøre noe slikt..

stakkars alle de små barna som har opplevd dette..

og stakkars pappen til den lille jenta.. off... helt jævlig!!

Skrevet

Åh, herregud, at noen kan være så onde.. Gråter og gråter for henne og lille baby kaleb som det står om her inne i dag og.. Slike folk burde vært fjernet fra jordens overflate!!!

Skrevet

Kan noen fortelle hva som er på denne videoen? Jeg tør ikke se...

Skrevet

Jeg lurer oxo hva som er på videoen...har ikke lyst til å se selv....

Skrevet

Jeg så den, men orket ikke ha på lyd

Skrevet

Den gikk bare enda hardere inn på meg... Hulker og gråter så jeg nesten ikke kan lese dette...

Skrevet

herregud, at det finnes sånne folk? og hva faen er i veien med den helvetes mora som ikke GJORDE NOE???!!!

Skrevet

stakkars lita jente :( fikk tårer i øynene da jeg så dette. kan ikke fatte at noen kan gjøre noe sånt mot et barn..

Skrevet

Tragisk! Til dere som ikke tør å se, det er ei alldeles nydelig lita jente som ble mishandlet til døde av stefaren sin, ikke 3 år engang. Mange fine bilder og fortelling om ei nydelig jente.

Skrevet

Historien handler om en liten jente på tre år, som ble drept av stefaren.. Forstod det slik at han hadde slått henne i magen.. Faren var i militæret, så han kunne ikke være der for henne.. Og moren viste hva som hendte, og gjorde ingenting.. Han hadde tidliger brekt begge bena hennes.. Og moren ble fratatt ansvaret, men hun klarte å få omsorgen for henne igjen.. Og da gikk det fryktelig galt.. Gråter for den lille jenta.. Og håper moren og stefaren, blir drept i fengsel..Slike folk fortjener ikke livets rett!!!!

Skrevet

mange mennesker i denne verdenen som aldri skulle hatt lov og ha barn. stakkars lita jente. kjennes ut som hele hjertet mitt rives i biter når jeg ser og hører om noe så tragisk!..

Skrevet

Begynte å grine da jeg kom til tredje bilde...

Greide ikke se mer.

Skrevet

Nå viser det seg jo at ingen gjorde noe for å "redde" denne lille jenta da, heller ikke faren som var narkoman.

Han var ikke i Irak eller noe som videoen hevder, han stilte heller aldri opp i retten når det var snakk om hvor jenta skulle bo.

Så egentlig er skjebnen hennes enda verre enn det ser ut til. ikke bare ble hun mishandlet, i tillegg var det ingen som brød seg!

(US Observer har garnsket saken, dersom dere vil lese mer så gå dit og søk på navnet hennes,,,)

Synes faktisk saken der moren drepte datteren sin som det stod om i VG forrige uke var verre, men hvordan i alledager skal man få hverdagen til å henge sammen dersom man lar dette gå inn på seg. Det er jo bare for fælt.

Skrevet

Legg merke til den grønne gipsen, der det står '"MOMMY LOVES ME"....

Hvis mommy loved her...then why???

Hvorfor la barnet være der stefaren kunne mishandle denne lille jenta?

Ubegripelig.......

Skrevet

NL:

Siden du bor i USA, og kanskje har lit større kjennskap til saken(?), hvem har rett liksom??

Leste om at vennene til mora til denne jenta skylder på at mora komi fengsel pga at hun ikke fikk rettferidg rettsak grunnet eksmannnens og eks-svigermorens løgner?

Og også at en eller annen skrev en bok om saken for å få alt om denne saken i rett lys, så alle fikk vite hva som egentlig var sant??..

Vet liksom ikke hvem som har rett her.

Og av bilder å dømme virket det som om både moren og faren forgudet datteren sin.

Men bilder kan lyve også.

Fikk jo me meg at faren IKKE var i krigen, men det står det jo på den der hjemmesiden kelseyspurpose greia.

Bare lurte litt...

Om du vet eller har fått me deg noe?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi, enda en falsk mamma til en stor og en liten..!

Skrevet

Helt ærlig,så har jeg aldri hørt om denne jenta før her og nå.

I hver rettsak så er det to forskjellige sider. Men siden stefaren nå sitter inne for vold med døden til følge,så er det nok mest sannsynlig sant at det var sant det med mishandlingsmistanken som gjorde at det var en 9 mnd lang kamp før hun ble drept...

Sørgelig sak!

Skrevet

Tusen takk!:)

Blir litt nysgjerrig når man leser så mange historier.

Leste ganske mye, men ble liksom ikke klok på de sidene som hver av familien hadde lagt ut.

Får lese linken din også! ;)

Det er ikke så rart heller at du ikke får me deg alt, for det skjer nok en del mere i USA enn lille Norge uansett!

Dessverre..

Trist at det i så mange land generelt finnes barnemordere og barnemishandlere av forskjellige slag! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...