Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Samme hvor mye dere krangler om det,så kommer FRP til å stå som den store vinneren. Fordi de snakker folkets språk. Den jevne nordmann er helt enig i politikken til FRP. Man blir lei av alt sprøytet og alle løftene det ikke ble noe av fra SV`s side, fks. Full barnehagedekning ble det aldri.Og blir det heller aldri. Enkelte vil nemlig være hjemme med barna sine når de er små. Man skal da slippes å tvinges ut i arbeid om man ikke vil. Så neste statsminister blir Siv.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ja. Bli du våt når du drømmer sånne ting?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Perioden er ikke over da smartass.. Og hva er det du snakker om når du sier at noen vil altid være hjemme med barna sine? Hva har det med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Samme hvor det irriterer dere, så er det nok sånn det blir, godtfolk
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Den jevne nordmann er tilbakestående, korttenkt, trangsynt og ute av stand til å formulere sammenhengende argumentasjonsrekker. Den jevne nordmann får som h*n fortjener, det er langt verre med oss andre.
prekæs Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Ja, mulig det..... og gleder meg virkelig. Som sagt, meg rammer det ikke noe særlig, bortsett fra muligens lavere skatt. Sånn er det med folk som forsørger seg sjøl, og sånn blir det med Siv:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Det som er trist er at de som stemmer på Frp ikke ser at de sager av greina de sitter på. De fleste som er i mot Frp vil overleve en periode. Det er værre med de som tror det er løsningen. Men jeg tror ikke de ville fått sitte i 4 år. Kabinettspørsmål eller mistillit i løpet av første to år.
prekæs Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Forresten... Hva gjør de med pleiere på sykehus og sykehjem, når folk skal motta brukbare inntekter via barnetrygd? Importerer arbeidskraft? Ja dettanne blir moro:)
prekæs Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Mener å huske Østerrike opplevde noe lignende for noen år siden. Ligger det partiet under sperregrensa nå tro?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Har du ikke skjønt politikken? Mer av alt til alle. Men ingen skal betale noe for noen ting. Gratis. All the way. En tidligere undersøkelse viste at Frp måtte øke skattene med 4% for å få til alt...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Importere arbeidskraft??? Bare i Oslo er det nok av dem som har sneket seg inn i landet frivillig, og sender penga til utlandet. De tar nok jobben.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Men et enda større problem er hva de skal gjøre med alle gartnerne når de forbyr drivhus.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 Å,som sinnene blir i kok når FRP går framover! hehehehe
prekæs Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Jeg irriterer meg ikke. Synes det kunne vært skikkelig morsomt, jeg. Overbevist om at flere selvforsørgende synes det samme. Skikkelig morsomt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Kanskje like greit å la henne prøve seg! De kommer neppe til å gjennomføre politikken sin. Og hvis de gjør det, så går alt til hundene, men da får vi bygge opp igjen etterpå. Frp-politikk henger ikke på greip.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Hvis de har penger å sende, har de nok en jobb i fra før av.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 Mer av alt til alle! Og mindre skatt! Hadde vært spennende å se...
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 Nå er det en stund til stortingsvalget da.....(kommune og fylkestingsvalg) nå...men når det er sagt så synes jeg det politisk sett valgmessig ( være seg kommunevalg eler stortingsvalg) begynner å bli mer som å velge mellom pest eller kolera...synd ikke Venstre er større enn de er...den politiske ideologien til det partiet er vel det som ligger mitt hjerte nærmest..selv om jeg godt kunne tenkt meg fler og dyktigere politikere til å fremme den ideologien...det er lov å drømme i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #20 Skrevet 24. august 2007 Venstre hjalp Frp til makta i Oslo kommune. Uansett uaktuelt å stemme på dem så lenge Lars Sponheim er med.
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #21 Skrevet 24. august 2007 Som sagt..jeg liker ideologien.... Hva jeg skal stemme aner jeg ikke.. ny sammenslått kommune her..så jeg regner med at jeg går til valgurnen og gir min blanke stemme....hvis ikke det skjer noe dratisk da. Det må i så fall bli sak og ikke parti her i distriktet for min del.
RundLurt? Skrevet 24. august 2007 #22 Skrevet 24. august 2007 Slike vrangforestillenger er normalt blandt hjemmeværende husmødre som sitter å slarver seg i mellom, vi arbeidende og oppegående derimot, er av en helt annen oppfatning! Lykke til med valget da, skal garantere at du tar feil!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #23 Skrevet 24. august 2007 Siv som statsminister ja... Hehe.. Da tror jeg at jeg tar kvelden iallfall..
Ikkelektuell Skrevet 24. august 2007 #24 Skrevet 24. august 2007 Apropos folkets språk; FrP her i fylket rykket i dag inn en annonse i lokalavisa, hvor de informerte om at Per Sandberg snart skal komme og drysse sine gullkorn over dem som måtte finne på å utsette seg for det. Overskriften var som følger: "KOM Å HØR" Hva angår deres siste framstøt, nemlig barnetrygd på ti (tolv?) tusen i måneden, så er jo dette et kostelig eksempel på at FrP står for en politikk som ikke erkjenner at allting har en konsekvens også når man lukker øynene for det. Det er nesten så jeg skulle ønske at de fikk rå som de ville en periode, bare så vi kunne bli kvitt dem. Makan til bondefangere skal en lete lenge etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå