mammasgo`jente Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Må jeg introdusere en og en type da, eller kan jeg kjøpe forskjellige smaker på butikken?? Har gitt henne litt av Hipp 4mnd nå i 3 dager, men hun liker det ikke. Synes det er veldig surt, og hun skjelver i hele kroppen når hun får det inn i munnen. Kan jeg prøve med noe annet da, eller nå jeg vente en stund??
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hehe, jenta vår likte heller ikke de fruktbegerene. Jeg moser mango med stavmikseren, det liker hun godt. Gir også avokado. Det er bare å prøve deg fram til hva hun liker, men det er best å ikke prøve mer enn en frukt til dagen, for å se om hun reagerer med magevondt. Dersom du prøver flere typer i løpet av en dag, og hun får vondt i magen, så vet du jo ikke hvilken frukt hun fikk vondt i magen av.
mammasgo`jente Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Hun får bare et par teskjeer en gang for dagen. Er bare 5 mnd, og har nettopp begynt med fast føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå