Gå til innhold

jeg stemmer høyre fordi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

der jeg bor er de best på barnehagepolitikk....

samt at jeg er imot eiendomsskatten...

har du en bolig verdt 3 mill er det 2000 ekstra i mnd!!!! det er mye penger det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal godt la seg gjøre å ha et hus med ligningsverdi til 3 mill da.... Taks på dette huset er vel ca 2,3-2,5 mill og ligningsverdien er vel ikke på mer enn 6-700 000, hvis det i det hele tatt er så mye...

Hva slags barnehage politikk har H da? Nysgjerrig, har nemlig INGEN IDE om hva jeg skal stemme..

Skrevet

nja... jeg bor i en bydel i oslo,og her vil høyre bygge ut noen lokaler for å bedre dekningen og minske køen;)

Skrevet

Jeg skal stemme Frp dette valget siden de er for privatisering av eldreomsorgen i kommunen min. Jeg jobber som sykepleier og vet at et privat sykehjem/hjemmetjeneste hadde kommet de eldre til gode.

Selv kommer jeg fra en ordentlig arbeiderparti-familie og flere i familien min er i kommunestyret for ap. Arbeiderpartiet er mot privatisering. Skal bli mange heftige diskusjoner frem mot valget :)

Skrevet

hehe.. ja det e rjo ingen andre partier (les:regjeringspartiene) som bygger barnehager i disse dager... Så det var vel ikke noe revolusjonerende barnehagepolitikk?

Skrevet

her er det det...... så stemmer høyre for de er best her jeg bor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...