jente30L Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 der jeg bor er de best på barnehagepolitikk.... samt at jeg er imot eiendomsskatten... har du en bolig verdt 3 mill er det 2000 ekstra i mnd!!!! det er mye penger det!!!!
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det skal godt la seg gjøre å ha et hus med ligningsverdi til 3 mill da.... Taks på dette huset er vel ca 2,3-2,5 mill og ligningsverdien er vel ikke på mer enn 6-700 000, hvis det i det hele tatt er så mye... Hva slags barnehage politikk har H da? Nysgjerrig, har nemlig INGEN IDE om hva jeg skal stemme..
jente30L Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 nja... jeg bor i en bydel i oslo,og her vil høyre bygge ut noen lokaler for å bedre dekningen og minske køen;)
-Lane- Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal stemme Frp dette valget siden de er for privatisering av eldreomsorgen i kommunen min. Jeg jobber som sykepleier og vet at et privat sykehjem/hjemmetjeneste hadde kommet de eldre til gode. Selv kommer jeg fra en ordentlig arbeiderparti-familie og flere i familien min er i kommunestyret for ap. Arbeiderpartiet er mot privatisering. Skal bli mange heftige diskusjoner frem mot valget
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 hehe.. ja det e rjo ingen andre partier (les:regjeringspartiene) som bygger barnehager i disse dager... Så det var vel ikke noe revolusjonerende barnehagepolitikk?
jente30L Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 her er det det...... så stemmer høyre for de er best her jeg bor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå