~sjiraff~ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hmm.. tror ikke det. Man viser vel ikke en gang legitimasjon ved innenlandsreiser? Eller.. leeeeeeenge siden jeg har flydd innenlands.. hehe..
Libido- Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 trenger ikke pass til noen innenriks. skal barne reise alene, må sendere ha med id med bilde. f.eks førerkort.
Trine & co Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Nå vet jeg bare at ved innenlandsreiser med SAS må personer over 12 (eller kanskje det var over 15) ha id med bilde, det holder i lange baner med bankkortet. Personer under denne grensen trenger ikke id
Magandang anak ko Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg må selv vise leg, men jenta mi har jo ikke bankkort ennå;-p Tenkte bare at det ville vært kjipt å ikke rekke flyet pga sånne dusteting:o)
Magandang anak ko Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Nei, siden to-åringen min hverken har bankkort eller sertifikat, er passet eneste form for id. Jeg må vise id, lurte på om jeg trengte id til henne også.
pøber´n & je Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Barn over 12 år må vise legitimasjon, ikke de under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå