Gå til innhold

Setter ting i perspektiv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vil bare skrive litt om hva vi opplever her inne nå om dagen.

Har vært mye krangling her om det ene og det andre. Også mange innlegg om gutt vs. jente, hvordan få til det ene eller det andre, barnevogn osv. Men jeg vil bare si at det som har skjedd den siste tiden for meg virkelig setter tingene i perspektiv. Vi har hatt dødsfall, UL som viser dødt foster og UL som viser feil på foster og foreldre som settes i en utrolig vondt og vanskelig situasjon!

Får litt dårlig samvittighet av å skrive om barnevogner og andre overfladiske ting når slikt skjer! Allikevel er det slikt livet er, noen dager er bra andre er dårlige også til slutt de dagene som bare er helt grusomme! Håper vi nå kan klare å være til støtte og trøst for hverandre slik denne siden er ment for!!

Vil til slutt bare ønske alle lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Er veldig enig med deg. Ganske mange ytterpunkter på dette forumet.

Tengte det samme som deg at jeg ble nesten irritert på innlegg ang. jente gutt innlegg. Tengte at det må vel være det samme hva en får bare ting er i orden!

Men dette er jo en side for alle så da blir det nå slik.

Skrevet

helt enig med deg i dette:)

Skrevet

Jeg er enig i at det er trist når det skjer sånne ting og at andre ting da virker litt overflødisk .

Men tru hvor beskymret vi hadde blitt om vi kunne skulle skrevet og lest om de værste tingene.

Jeg var ett nervevrak hele tiden da jeg var på 1.trimester, der var det hver dag noen som mistet sine små .

Og jeg skjønner godt at de som er så uheldige at det skjer trenger støttende svar og råd, og kanskje trenger å prate med de som kanskje har opplevd det samme .

Men det finnes egne forum til alle ulike situasjoner og faser, så 2.trimester er liksom en felles tråd for alt som skjer med de forskjellige kvinnene i 2.trimester .

Så det blir galt at kun de værste tingene skal bli tatt opp .

Det ville jo trekt humøret ned på alle som kom inn hit .

Skrevet

Synes ikke dette forumet fungerer slik det skal hvis folk her inne ikke kan skrive om det som også er vasnekelig. Hvordan hadde du følt det hvis du skulle på UL, selv hadde du bare lurt på om det ble gutt eller jente, kansje ønsket du deg noe mer enn noe annet også får du beksjed om at barnet kansje ikke er levedyktig!!!??? IKke så morro det...! Synes det er helt ok at de skriver det her, vi viste alle at de skulle på UL, det skriver de fleste om og de fleste her ønsker å vite hvordan det går med undersøkelsen. Skal de da la vær å skrive noe som er galt fordi vi kan bli lei oss. Det er ikke normalt og føle en jevn opptur de 9 mnd man er gravid uanset, så litt tårer skader vel ikke!

Skrevet

Jeg mente ikke at de ikke kan skrive om det som er vanskelig her inne .

Mente at det finnes forum for alle forskjellige ting å situasjoner, og forstår godt at det er noen av forummene hvor det er lite aktivitet og lignende .

Men at 2.trimester er ett forum for alt mellom himmel å jord, og at det blir galt å svare på alle innleggene som ikke handler om missdannelse eller død med at det finnes verre ting .

Jeg skjønner veldig godt de som har mistet å trenger støtte for å komme seg gjennom det, har selv mistet, og tatt det tungt .

Og jeg trengte en masse støtte og å snakke med folk både over nett og de nærmeste vennene mine .

Men på alle tråder hvor folk spør om tips ang. barnevogner, kjønn og alt så er det alltid noen som er inne å svarer at ting kunne vært verre og kommer med eksempler på dødfødsel og missdannelser, og noen går tilogmed så langt at de ber folk skamme seg for at de ønsker seg ett spesielt kjønn, etter å ha 4 av det motsatte kjønn fra før .

Uansett hva man skriver her inne, så er det noen som har noe negativt å si, skulle bare ønske at det kunne bli med at de bare klikket seg ut av tråden å lot være å svare .

Men skal ikke kaste stein i glasshus, er noen ting som irriterer meg så mye at jeg ikke klarer å la være å kommentere det .

Men er også mye jeg har løst å kommentere negativt, men lar være .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...