Gå til innhold

Forbanna forumoppsett!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes dette forumoppsettet er forferdelig rotete???

Mister helt oversikt på innlegg som det er litt aktivitet på, og synes det er forferdelig irriterende til tider at det ikke går å quote noen!! Svarer man på et innlegg, så kommer ikke svaret under der man har svart, hvis andre svarer samtidig!!! Så må man lete seg gjennom et titalls innlegg for å finne sammenhengen!

BLÆÆÆHHH!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk er det det jeg liker, her er det mye mindre kløning med alle mulige features.

Skrevet

Trenger ikke smiley og banners for det liker jeg ikke, bare litt mer oversikt til å kunne henge med i en tråd uten å lete seg ihjel!

Skrevet

Faktisk er dette oppsettet mye ryddigere og oversiktelig enn noe annet forum jeg har sett.

Alle svar kommer direkte under det de er svart på så der har du bomma litt... Du må bare trykke på "svar på innlegget" på det innlegget du svarer på, da kommer du rett under. Men halvparten av brukerne har ikke skjønt dette og dermed blir det rot da.. ;o)

Skrevet

Synes oppsettet her er enkelt og greit, jeg. Lett å orientere seg i. Og gudskjelov og takk for at det ikke er blinkende smileys og alt mulig dilldall... Ikke no' problem å skrive en smiley på tastaturet. :-)

Skrevet

Dette her er jo drømmen i forhold til hvordan det var før

Skrevet

Joda, jeg har skjønt det!!

Men allikevel er det rot!

Skrevet

Det er bra, men det er MANGE brukere her som ikke har skjønt det, og da blir det naturligvis et svare strev å følge med i tråden. Men allikevel lettere enn om alle innleggene bare skulle ha kommet under hverandre.. Da er det hvertfall umulig å henge med :o)

Skrevet

"To quote", vet ærlig talt ikke hva det norske ordet for quote er og gidder ikke slå det opp heller!

Hvis du skriver bla bla bla bla. og jeg skla svare deg tilbake, trykker jeg svar på dette innlegget eller lignende.

På mitt innlegg vil det da stå i en uthevet rute eller noe...

Kakao skrev:

bla bla bla

Og mitt svar vil da komme under den "uthevede ruten" med din tekst.

Skjønte du noe? Hehe!

Skrevet

Jada, helt grei forklaring, men jeg vil ikke ha sånn her. :-)

Skrevet

Jeg liker dette forumet veldig godt jeg, synes alle andre forum virker rotete.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...