Gå til innhold

Bruker du heimkunnskapsboka enda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34, og bruker ukentlig oppskriftene i heimkunnskapsboka fra sjuende. Hvor ellers, skillingsboller, brun saus, telefonkake...

 

Det, og skrivemaskinkurset jeg tok i valgfag er det lureste fagene fra det året, tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker noen av oppskriftene fra heimkunnskapen i 7. klasse, ja, men har skrevet dem over i en oppskriftsbok, og i den har jeg samlet en del andre oppskrifter som jeg har brukt og kommet over etter ungdomsskolen også. Den boka er kjekk å ha, en del greie grunnoppskrifter der. :-)

 

Skrevet

Nei, den har jeg faktisk ikke. Hmmm....kanskje den ligger hjemme hos mamma....Hadde vært artig å funnet den fram igjen. :o)

Skrevet

Nei, den boka er nok borte vekk...jeg har en tendens til å lære oppskrifter utenatt (litt for glad i maten). Men å lære touch var nok noe av det smarteste jeg har gjort også :-D

Skrevet

Jada! Har et par kjempegode oppskrifter der + at jeg har skrevet inn et par nye etterhvert. Den boka begynner å bli gammel, gitt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...