Expat Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg er 34, og bruker ukentlig oppskriftene i heimkunnskapsboka fra sjuende. Hvor ellers, skillingsboller, brun saus, telefonkake... Det, og skrivemaskinkurset jeg tok i valgfag er det lureste fagene fra det året, tror jeg...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Bruker noen av oppskriftene fra heimkunnskapen i 7. klasse, ja, men har skrevet dem over i en oppskriftsbok, og i den har jeg samlet en del andre oppskrifter som jeg har brukt og kommet over etter ungdomsskolen også. Den boka er kjekk å ha, en del greie grunnoppskrifter der. :-)
Mille** Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Nei, den har jeg faktisk ikke. Hmmm....kanskje den ligger hjemme hos mamma....Hadde vært artig å funnet den fram igjen. )
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Nei, den boka er nok borte vekk...jeg har en tendens til å lære oppskrifter utenatt (litt for glad i maten). Men å lære touch var nok noe av det smarteste jeg har gjort også :-D
Tally Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jada! Har et par kjempegode oppskrifter der + at jeg har skrevet inn et par nye etterhvert. Den boka begynner å bli gammel, gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå