nr 6 på vei Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Tenker på h damen fra Vietnam som er forsvunnet i Bergen..... At enkelte kan finne på noe så forferdelig mot sine egne(med forbehold om at det er gal siktelse) Enkelte må være mye gal i hode sitt.......
Bea har snart 4 barn? Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ja støtter deg helt der.... grusomt....men at det tok så lang tid før politiet tenkte den tanken da... tenkte tanken ganske raskt etter det der med at mob ble ikkje brukt og at det tok så lang tid før hgo ble meldt savnet... ol... men dei har vel rutiner dei må følge og skjekke ut mye rart først... Håper bare ho ikkje ligger i rådalen.....
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 jeg tror nok politiet har (som i de aaaaller fleste andre saker) hatt familien som mistenkt veldig lenge. Det som er viktig i slike saker er å ikke gripe inn før de har god nok sak og mistanker mot dem. Går de inn for tidlig vil familien få sjans å "ødelegge" viktige spor og de kan lettere frifinnes fordi politiet har for lite på dem. Dersom familien hadde "forsvunnet" under etterforsknigen villle det også vært veldig mistenksomt.. så som i de aaaller fleste saker så tror vi politiet er så trege mens de gjør det bare fordi presse, media og de mistenkte kan ødelegge mye for sakens fremgang.. vi har jo et helt fantastisk politi her i landet som finner ut de vanskeligste saker... skulle likt å sett "politiet på innsiden jeg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå