hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Noen som vet om det går ann å forandre på navnet mitt? Har klart å skrive det litt feil,men klarer ikke rette det opp.... (Orker ikke slette alt og lage ny profil) Blir veeeeldig glad for svar!
It's all about me Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det gjør du ved å gå inn på Account øverst til høyre.
Mor til et enebarn Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, det går an. Gå inn på account , name, change!
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Tusen takk- nå ble jeg glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå