mockis me Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 fantastiske!!Og alle bergensere bør lese"jeg vinket ikke, jeg druknet" Fantastisk!! tror eg snart har lest det meste av henne.Hun skildrer alt på en måte som gir innlevelse og virkelighetsflukt. Anbefales..
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Moro at du sier det. Har akkurat kjøpt to av hennes bøker til å ha med på sykehuset (ja, er førstegangs, og innbilder meg at jeg skal få tid til å lese MASSE den neste tiden hehe). Berlinerpoplene og eremittkrepsene eller noe sånt... Gleder meg jeg nå
prøvekluten+3små Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 de to du nevnte lille my,de var kjempebra! nettopp lest både de og den tredje i serien som kom nå,"ligge i grønne enger" leste dem alle ut på ei uke,og nå ska jeg begynne på arsenikktårnet tror jeg..hørt mye bra om den og
mockis me Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 åh..arsenikktårnet tror eg alle får et lite savn av å lese. Alle finner en liten bit fra barndommen eller disse hovedpersonene sitt liv de reflekterer litt ekstra over. holder på å lese berlinerpoplenen no. Eg lar meg rive med. he he.. av og til triller tårene t.o.m. =) men det e vel et godt teg n på sett og vis. Vet ikkje.. men bøkene hennes fenger på så mange måter=)
*MiAMi* Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg har akkurat lest ferdig den 3. og siste i triologien om brødrene på Nesov. Har som flere her skriver, virkelig latt meg rive med, ler høyt i det ene øyeblikket - og gråter i det neste. Erlend er helt fantastisk. Elsker å lese om hans liv i København. Tar meg selv i å lese...med knekk i håndleddet ;o) Skulle bare ønske det kom flere bøker, men det var vel bare tre?!
prøvekluten+3små Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 er vel bare tre ja..men ikke for det,boka avslutter jo på en slik måte at en fjerde hadde ikke vært uaktuelt...men står i den tredje at den er den siste og avsluttende
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 synd du "røper" slutten av boka.. jeg gleder meg til å lese siste boka i triologien men nå ble det litt kjipt siden du sier det slik.. men skal nå lese den likevel og blir det en 4 er det jo ingenting som er bedre enn det.. savner de når jeg er ferdig med ei bok og bare venter på neste:) men uansett.. elsker bøkene hennes. har lest de fleste snart. lille petter edderkopp er også å anbefale. noen som har lest en kald dag i helvete? den var bra den hehe.. overasskende.
prøvekluten+3små Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 det sto jo på omslaget bak da,så kan ikke si jeg syns jeg røper noe fordi..dessuten kan det jo hende du tolker slutten annerledes
*MiAMi* Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Til å ha lest boken, synes jeg ikke slutten ble røpet i det heletatt! Egentlig skulle vel bok nr 2 være siste, men hun ble vel nesten "presset" til å skrive bok nr 3. Håper hun føler seg presset til å skrive nr 4 også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå