Gå til innhold

Utroli


Mamz til 2

Anbefalte innlegg

utroli hvor fort tida fyker.fik prinsen 7 mai og nå nermer det seg 4 måneder.ja vi nyter hvert minutt og dag. det er en herli tid dere.utroli hvor fort dem utvikler seg på så kort tid. vi har en prinsesse på 3 fra før.det går kjempe fint.hun er så stolt og flink og hjelp til. hører gjern e i fra dere mai mammaer uansett hvor i landet dere er. Arti å høre og bli kjent med andre Mai mammaer, så vi kan utveksle erfaringer og tips og råd. vi er fra Bergens området men hvor i landet er just the same.gøy med nye bekjenter. klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig med deg. Helt utrolig hvor fort tiden går, litt for fort til tider. Fikk en liten gutt 19 mai vi. Min første, men gubben har en gutt på 11 fra før. som bor 200 mil unna, litt rart for dem det her da. men vi har vært i finmark i sommer og storebror har vært her. Åssen er det med dere da. vært på noe ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey kosli at du svarte da. hva heter din prins da?Hvor bor dere?her går det bra. vi koser oss med prinsen. vi har vært i hardanger og badeland på ferie.kjempe gøyt. skal ha barnedåp 2 sept. gøy.prinsen badat i basseng for første gang for to uker sida.han synes det var kjempe gøy.heheh ammer du?merkeli etter 3 måned så sover han mindre om dagen men legger seg i 8-9 om kvelden og sover til 3-4 om natta så e det bleie og pupp og soving så våkner han i 7 tida.din da?håper å høre fra deg.klemmerfra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Min lille prins har fått navnet Tim-Michael, skal ikke dåpes før i oktober da. ventet litt i og med den lange ferien og litt sånn:) Badeland ja. Artig det. Ikke hatt med han på noe sånt enda, men blir vel med tiden det også.Jeg har ammet, men så har jeg fått litt lite melk den siste tiden så han har fått litt mme ved siden av. og på toppen av det hele så har jeg blitt satt på antibiotika og det tålte ikke den lille magen til prinsen min, så nå har jeg tydd til pumpa. Og da jeg skulle prøve og gi han pupp i dag ville han ikke ha.noen råd? ikke tenkt og gi opp med en gang. Han min legger seg mellom 9-11 en gang og da sover han til en gang mellom7-9, så slipper unna natt våke:) he he. Min også sover mindere om dagen. Men det er i grunn bare koselig. Navnet på dine to små er da? ikke lenge til dere skal ha dåp da. artig det ja:) men nå er det natta her. klemmer fra oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey

hvordan går det? Her det bra Mine gull heter Emma Christine på 3 år og Prinsen heter Marius Nicolai. født 7.mai.Fint navn på Prinsen din. Hvor i landet bor du da? Ja nermer seg dåp nå. 2 sept.hehe Stakkars deg da. håper det går bedre med matingen av prinsen da...går du fortsatt på medesin???Ja tror det er slik at dem fleste har litt sånn derre start problemer av ett eller annet slag i den første bebitida...vi prates.Har du mail adresse??? Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Alt bra her. Med dere da? Fortsatt problemer med og få lille mann til og ta puppen da, men ikke noe jeg får gjordt noe med. Han får jo i seg mat, og det er tross alt det viktigste. Nei sluttet med medesinen nå , men han vil ikke ha forde gitt. får jobbe litt til med det. Vi bor litt i utkanten av Hønefoss. Blir på motsatt side av landet da. Dere driver og stresser med barndåp dere nå da el? Enda en stund til vi må det:) Uff var og tok vaksine på lille mann i går. Ikke mye artig og se han ha vondt gitt. Men er jo til hans beste da:) Din fått vaksine enda el? Mail min er: [email protected] . Du da? Eller sender du en mail kanskje? Vi snakkes da. Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heyhey

kosli å bli kjent med deg.stakkar deg da.vikti å ikke gi opp da.godt å høre det går bra med dere. ja vi styrer med barnedåpen.hehe mye skal ordnes.godt når søndagen kommer.... ja angående vaksine så har ikke Marius Nicolai tatt den enda. ja for to uker sida va gulla våre med en kusine av dem og hun fikk vannkopper...vi tar dag for dag.dem sier slikt er veldi smittsomt. så vi må vente til den 10 september med å ta den vaksinegreien da....hvis dem er fortsatt friske--- og hvis dem ikke får vannkopper da....Ellers går det bra her i gården.hehe.vært på sånn dåpsamtale i kirken i dag...så nå er det bare vasking av golv og vinduer i morgen....tar pyntingen lørdagskveld når gullungene er lagt- Kjekt det med nye bekjenter da. skal se å få maila deg en kveld. vi prates.fin kveld til dere. klemmer fra oss her er min:[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. koselig og bli kjent med deg også ja. Åssen går det med dere? Godt og bli ferdig med dåpen el? gruer meg litt til den ja. junior snudde seg fra ryggen og over til magen for første gang i dag. Det var kjempe artig og se på og spesielt utrykket hans etterpå, han var en del forfjamset over hva han hadde gjordt. he he. vannkopper ja, det er smittsomt, ungene til noen venner av oss hadde det når han her var helt nyfødt, dem fikk totalt forbud mot og komme hit. Syns de var litt tidlig att han skulle få det da. uff syntes ikke det var noe gøy og se dem ta vaksina på lille gutt heller nei, men det er jo til dems eget beste da. Fikk dere mye fint til dåpen da? Snakkes. klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehey

Joda dåpen gikk kjempe fint, var så søt i dåpskjolen.sov seg gjennom hele gudstenesten.hadde en kjempe kosli dag med familien på begge sider tilstede hjemme hos oss,storesøster va stolt da hun tørka hodet hans kan du tro. hun fikk vannkopper i går....skal bli en gøy uke... men dåpen ble. ble mer og mer prikker utover dagen, godt at det ikke kom når vi var i kirken.ja prinsen fikk så mye fint kan du tro.dere har noe å glede dere til.marius nicolai har ikke tatt 1 sprøyte enda. ja da han sku ta så var det kusina te marius som hadde vannkopper så dem på helsestasjonen mente det var best å vente med den sprøyta..hm vi vil jo at han skal ta den og bli ferdi med den.ny time 10.september.vet ikke helt hva som skjer nå som storesøster Emma Christine har fått vannkopper...e jo smittsomt det der. håper bare ikke marius nicolai får det og...så arti at han din snudde seg da. håper det skjer noe her og snart .klemmer fra oss

mail er:[email protected]

keep the contact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. så bra dåpen gikk fint:) Han var snill da ja, håper min er like snill:) Åssen går det med vannkoppene da? Har lille mann fått? Og åssen går det med storesøster? fått veldig mye el? Og han lille din snur seg nok snart han også. Han min snur seg hele tiden han. Men han klarer ikke snu seg tilbake da. så da blir han litt sint. he he , artig og se på dem når dem driver og utvikler seg ja:) Vi snakkes. Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey her går det bra prinsessa har vannkopper ja. men nå er dem på retur.. hun har fått prikker men ikke så hissige.har vell verdt heldige.tenker at tirsdag er hun klar for bhg igjen.kjipt å ikke kunne gå ut å leke vet du. her går det bra.ja sku sett prinsen vår i dåpskjolen.var så søt altså.hehe håper det går bra med dere prinsen driver og øver seg med å snu fra rygg til mage det skjer vell en av dagene at han klarer det hehe ja gøy å se utviklingen. skjer jo noe nytt hele tida. dem er noen søte små sjarm troll.hehe skal i sånn gruppe på hs 18 sept.spennede å treffe andre mamzer født i mai og rundt der. vi er 7 stk i fra område.går du i gruppe???vi prates klemmer go helg klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Godt hun ikke fikk dem så veldig hissig da. Ikke noe artig og se dem lider litt vet du. Ja i den aldern er det utrolig kjedelig ig være inne hele tiden, og bhg er ikke akktuelt når dem har vannkopper, men ikke noe i veien for og ta dem ut så lenge hun ikke har feber da. lille mann har ikke fått noe da? han skal vel egentlig være beskyttet mot det vist du har hatt det. Får han ta vaksina i morgen da? Han snur seg nok snart da ja:) skal vist nok være veldig tidlig da. ja vi er også med i sånn gruppe. er to grupper fra mai her da. Fødsels bom her i mai ser du. vi skulle egentlig vært 6 stk på gruppa. Men hun ene dukket aldri opp. Skal på møte med fysoterapaut til torsdagen vi.det er på hs da. Også har vi møttes litt utenfor. Artig og se åssen dem utvikler seg i forhold til hverandre.

Hvor stor var han din når han ble født da? og åssen fødte du i forhold til termin? snakkes. klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey

søndag og helga e over.ny uke. ja snakket med helsestasjonen fredag dem sa vi sku komme bort i morgen mandag ta vaksinen.ja godt å få det unnagjort.prinsen har ikke fått vannkopper enda. håper han slipper det.ja han er jo bebi vet du.skal på sånn derre gruppe 18 september. vi er 7 mamzer i nærområdet som fødte i mai.blir arti da.siden vi er så mange skal vi bare møtes 2 ganger utover det må vi opprette kontakt med dem andre selv.ja alt til sin tid med snuinga.hehe men han trener nå til det jaffal hehe.prinsen kom en uke på overtid og var 53 lang og 4400 gram. han var stor men helsesøstra sier han følger idealvekta si.din da?prinsessa vår var 3300gram og 52 da hun ble født.og kom to uker før termin.så du kan si denne gangen var vi klar i aldri så lang tid på forhånd...hehe men denne fødselen var adskillig lettere enn forrige gang jeg fødte.vi prates klemmer klem fra oss og natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Åssen går det med dere? har lile mor blitt bra igjen av vannkoppene? Åssen gikk det på helsestasjonen da? var gutten din blitt stor? Fikk han vaksinene sine? Har lille prinsen din snudd seg enda da? skjer vel en av dagene nå det kan jeg tenke meg? Jeg flødte Tim-Michael 6 dager etter ul termin,men bare litt over en time etter mens termin. Men måtte bli satt igang med drypp da. Hadde godt 71 timer siden vannet mitt begynte og gå når dem gjorde det. Så hadde vært dagelig på sykehuset, de siste dagene og var klar over att det måtte skje, men hadde hatt rier i mange timer når dem satte meg på drypp, dem bare hadde ikke noe virkning, men etter dem sjekket åpningen ett par ganger ble det litt fortgang der også. Han min var bare 47 cm og 2820 g, men jeg hadde hatt lungebetenelse siste tiden i svangerskapet, så han la bare på seg 200g de siste 4 uken:( Men det har han tatt igjen til gangs nå gitt:) he he . Uff ble litt mye om fødslen dette. var ikke meningen det da. Men godt og få ut litt, hakke pratet så mye om det egentlig. Klemmer fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey ja var på helsestasjonen 10.9-07 yepp prinsen fikk vaksiner.gikk kjempe bra.litt feber i dag men alt bra. ja han vokser og vokser hehe 67 cm lang og 8900 gram.helsesøstra sa han følger idealvekta for han er så lang.akkaurat passe ikke for tykk og ikke for tynn.hva tror du skjedde da eg var der borte på helsestassjonen.hehe han Snudde seg.jippi jippi fra rygg te mage 1 gang 10.9-07 ja om det var bevisst vet eg ikke men han e nå i hardtrening hehe han ble ganske paff ja når han plutseli havna på magen hehe. oi det må eg i om fødselen din.kan tenke meg du var gla , når det var over. her var det mye anderledes enn første fødsel.denne gangen kom riene først.begynte i 3 tida om natta, og vi ringte sykehuset to ganger om natta men ble avvist 2 ganger.sa at riene ikke varte lenge nok...da varte dem 40 i sekundet hvert 5 minutt...svigermor kom ned og sa dere måååå bare dra. da vi kom inn på sykehuset var det 7 cm åpning.du kan si det var lurt vi dro.hihi kom på sykehuset klokka 7 om morningen og 10.20 var han ute.uten bedøvelse eller noe ting denne gangen og...en lettere og kortere fødsel denne gangen.her var litt fødsel nyheter.hehe joda prinsessa er frisk att heldigvis.og livet går sin vante gang.vi prates klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Oi må si din lille prins var blitt stor. min er n7 cm kortere og 2 kilo lettere, og da er min stor i forhold til de andre på foreldregruppa.

Var veldig gla når fødslen var over, Måtte ta lille mann med vakum vi. Hjerte rytmen hans var helt ned i 40 så var litt nervøs den siste timen. Men når jeg først fikk presse var det bare to press så var han ute, med hjelp av vakum da. Håper neste blir lettere, hakke skremt meg fra og få flere da:) Var så en utrolig vidundelig følelse og få han på magen:) Uff ikke lenge til neste vaksine nå da. Syns ikke det er noe gøy jeg. Han skriker så mye, får så vondt ejg da. men han min reagerte med og bli trøtt han da. ikke feber.

 

Klemmer fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey

så kjekt å høre alt er bra da. vi skal på sånn derre gruppe for 1 gang nå 18.september.det blir kjekt det og møte andre mai mammaer.her går det bra.nå snur han seg hele tida fra rygg te mage.hehe så morsomt når man først e begynt så er det rulling hele tida.hihi 1 vaksine gikk bra.litt feber dagen etterpå men alt gikk bra. ha en fantastisk helg vi prates

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal dere bare på guppe en gang. Vi var nå 3 gangen på helsestasjonen i tilleg så har vi møttes 3 ganger uten om og skal møtes igjen den 27 september. Ja når dem først har oppdaget åssen dem skal snu seg s går det hele tiden gitt. Også så frustrert han blir når han ikke kommer seg tilbake. he he. Nå venter jeg i grunn bare att han skal snu seg andre veien også nå, da går vi til innkjøp av leke grin he he . men har jo i grunn ikke hatt bruk for det nå. he he.

Ha en riktig fin helg. klemmer fra oss

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey

ja hun helsesøtra surrer litt. vi er 7 som har født i mai.hun mente at det ble for mange om alle møttes samtidi. så vi e blitt delt, første gang e 18.september...rare greier neste gang er i desember. utover det må vi holde kontakten selv med dem andre....rare greier,med prinsessa var vi i gruppe hver måned frem te dem va 10 mnd...i dag er det 2 uker siden prinsessa fikk vannkopper og nå i kveld hadde prinsen fått to prikker i hodet og noen prikker på bena....ser ut til at vannkoppene er kommet til han og....grinete og lei seg så det er nå noe som er gale stakkar...men på en måte e det jo godt om han får det og blir ferdi med det....stakkar er ikke greit å være liten...så vi får se hvordan det går denne uka.....ellers går det bra her.vet du hva. vi e i ekstase for tida. e brann supportere og nå er vi nermere gullet enn noen gang.heia brann!!!

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. hm, ja da må jeg si hun dere helsesøstra di surrer litt ja. 7 stk er da ikke mange det. men men.lille mann fått vannkopper, uff stakkars liten. Ikke gøy og se på barna uansett da men. Men han er jo så liten. Stakar. Men som du sier. Når dere først har fått det til dere så er det vel like greit og bli ferdig med det. Men syns nå synd på lille mann forde jeg da. Håper ikke han min får det før han er litt større. Han din har vel runda 4 månder han nå. Min er ikke det før på onsdag. Kom plutselig på det:) Ja så kampen til brann mot ffk på tv i går. Noen pene mål det der ja. Skjønner godt dere er i ekstase da JA. var det vi også når hønefoss kom langt i cupen for ett par år siden, men etter det har det bare vært tull med dem. he he . Ikke det att fotball er det som opptar meg mest. litt mere håndball her i gården altså:)

vi snakkes

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

yep vannkoppene er komt for fullt.endel prikker her og der.stakkar liten.ja ikke noe kjekt når dem er sååå små og få det da.....han er veldi grinete og vil bare kose og ha oppmerksomhet hele tida. ja vi gjør vårt beste jaffal og trøste og dulle med han så godt vi kan.ja syns hun helsesøstra er litt små rar...hehe angående det gruppe greiene...heldigvis kjenner vi mange som har fått bebier fra mai og til og med august som bor rundt omkring her.hehe håper for prinsen sin del at denne uka går fort at det e over til helga.ja nok sykdom nå.ja brann ja.hehe da e du kommet til rette folk.hehe vi e innbarka og ihuga supportere hele gjengen.driver og øver meg til gullfesten.hehe ja prinsen må få mamzemelk på flaske slik at eg og får med meg gullfesten i november.vi e på alle hjemmekamper, eg har permisjon akkurat nå,men kommer sterkt tilbake hehe pga av prinsen hehe før vi fikk unger dro vi på alle borte og hjemmekampene til brann og.ungene har alt i brann utstyr til smokker,bodier til genser og jakker heia brann.hehe håper dere har det bra.vi snakkes

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...