hostogharkheledagenlang Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 riktig nick? håper det. Har det AKKURATT slik du beskriver det.Det gjør driit vondt. Gallestensanfall, hvordan oppdager man at man har det?
Simselimsen Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 åh så ikke innlegget før nå!! Dra til legevakta, be dem om og ta blodprøve og sjekk for gallesten!! Da tar de muligens UL av galleblæra di for og se etter sten eller grus.. Men tror du må være sta med dem, jeg var hos legevakta 4 ganger under gallestensanfallene før de fant noe ut....men da var alltid anfallene bynt og bli bedre og de sendte meg bare hjem....bare tilfeldig at det var en som sendte meg på sjekk på sykehuset der de tok blodprøve og fant forhøyet leververdier!
hostogharkheledagenlang Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 men kan ikke legen sjekke det?For jeg er nemlig ikke noe særlig fan av legevakta, må jo være død for å komme inn der. Har man liksom vondt en stund under disse anfallene også går det over. For det er noen dager som jeg har vondt mer enn andre, men så kan det gå en stund før jeg får vondt igjen. Det er jo ikke sikkert det er det da, men kjente meg så sinnsykt igjen i forklaringen din. Takk for at du gidder å svare )
Simselimsen Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg har hatt anfall som har vart fra 10min-7timer så det er veldig opp og ned...og de kan komme og gå når som helst. Det er ikke farlig med mindre du får betennelse, sjekk tempen!! Har du feber så kan det være tegn på betennelse. Det kan vist slå ut når man spiser fet mat eller har mye østrogen i kroppen, men dette stemmer heller ikke i mange tilfeller.... Om du greier og holde ut smertene dine uten noen sterk smertestillende, så kan du sikkert bare dra til legen og få han til og sjekke det. Vet hvor vondt det er!! Stakkars deg!! Klemmer!!
hostogharkheledagenlang Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 da drar vi en tur til legen, har bare tatt en paracet ett par ganger. Men er kijpt å ha vondt og ikke vite hvorfor. Takk for klem og hjelp med svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå