snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg ar tenkt å vokse armene mine, og ta selvbruning etterpå... sånn serviett typen.. kan jeg gjøre begge deler i kveld.. eller kan man ikke ta selbruning rett etter voksing.. må jo nesten gjøre den sånn for at jeg skal ha noe utbytte av brunfargen...???????? Må jeg kanskje droppe voksingen, snufs... hårfobi som jeg har..
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Nei du bør nok ikke vokse og brune deg samtidig tror jeg, da kan du vel ende opp med et ganske så stygt resultat tror jeg.
Supermamm Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Du kan få stygge pigmentflekker om du er i sol eller trener hardt etter voksing så jeg vil anta at du kan får det av selvbruning også, men vet ikke sikkert. Hadde ikke tatt sjangsen om jeg var deg.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Nei, okey da tør jeg ikke å vokse meg... tar ikke sjansen, for bare gå som en bjørn.. hehe.. Tar selvbruning nuh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå