Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 noen som vet åssen dette fungerer???? pratet med legen min og han nevnte at det ikke var noe problem,har ikke vært hos han ennå derfor stiller jeg spørsmålet her. blir permisjonstiden forlenget...har åtte uker igjen av permisjonen så hvis jeg blir sykemeldt nå så stopper permisjonen og når jeg blir friskmeldt så har jeg disse åtte ukene til gode???? noen som vet...
veronica t Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 om du går ut i sykemelding (du skal være så syk at du ikkje klarer å ta deg av barnet ditt) skal pappaen være hjemme, han får fortsatt sine 6 uker. du får ikkje de 8 ukene til gode.
Labbetøs Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Pappan overtar din permisjon. Du kan ikke få utsatt egen permisjon.
tulle82 Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg ringte nav og spurte, og de sa at permisjonen blir stoppet og man får resterende uker når man er friskmeldt!
Nina76. Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Som alenemor da? Ellers kan man få utsatt permisjonen da også, men da må barnet være så sykt at det står om livet. Og det i siste fase. Helt håpløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå