-Helena- Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Var på ul idag og der var det jammen n liten jente som lå og koste seg. Terminen ble satt til den 14.januar. Har ikke hatt så mye å forholde meg til tidligere, da jeg "gikk glipp av" de tre første månedene. Hadde ikke fått mensen igjen etter første fødsel, for vel et år siden, og INGEN plager, litt trett kanskje men alt supert, så begynte magen å vokse.....mendavar det ferie og kom meg ikke til legen før et par uker senere, og har nå ventet i eeeeeeeeeeeeeevigheter på ul-dagen. Alt stod bra til, heldigvis, ble litt bekymra når jeg hadde vært gravid i nesten tre mnd uten å vite om det :/, tok ikke folat eller noe som helst. Så langt alt bra
jente08&jente2010<3 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 heisann:) gratulerer så mye med jenta:) tror de fleste graviditeter går bra med eller uten folat jeg:) selv var jeg sløv med å ta det:)hehe... kjempe gøy å høre at alt gikk bra:) lykke til videre:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Grattis med den kommede jenta da.....må no være herlig å hoppe over noen uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå