Gå til innhold

Har du hørt om Odalen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.... det er BARNAS DAG førstkommende søndag fra 12-17 på Odalstunet.

Sånn, da har jeg fått reklamert litt om hjembøgda ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om Odalen, vettu!

Men litt for langt å kjøre med en som Hater å kjøre bil...

Skrevet

Mannen kommer fra Vallset, så ja. Har til og med vært i Odalen.

Skrevet

Åsså er du ikke på hytta i helga, fysjom.... tenkt på alt det artige barna går glipp av på søndag :)

Skrevet

jepp det har jeg... ;o))

Skrevet

oldemor til barna bor der, så er der titt og ofte hehe

Skrevet

Må venne "turhateren" til bilturer :o)

men om jeg tolker nicket ditt riktig er det jo ikke såå langt da.

Skrevet

Vallset ja, det er jo langt oppi gokk det ;-)

 

Skrevet

har kjørt gjennom på vei fra brummundal , da e6 var stengt, hehe...

Hmmm,, kan ikke si det er verdens navle akkurat??? hihi

Skrevet

Jøss, trudde ikke indianerne dibba ;o)

Finnes i andre enden jeg da.

Gjest irismor
Skrevet

Var der på dagen i dag og malte mønet på påbygget. Skal i 60årslag i morgen og skytestevne på søndag. Så det blir ikke noen hytte tur på oss før til neste helg. Dere får stikke innom da og bli med på grilling og en fisketur på Rasen.

 

c",)

Skrevet

Phøø.... passe deg nå børdi, jeg bruker bare 20 minutter til Eidsvoll ;o)

Er så koselig her atte.

Skrevet

hehe i know,,,, vet det ikke er langt egentlig, men huff,,,,,;-)

Skrevet

Vinke neste gang du er forbi da.

Jeg blir så nysgjerrig når dere svarer her, på hvem dere er altså. *klø seg i hodet*

Skrevet

komma da, så skal du få en dag barnefri :)

Skrevet

Indianerne dibber som bare det ja=)Hehe

Bor ikke der lenger nå da,men ikke så langt unna

Skrevet

kan nok være jeg tar deg på ordet med at jeg tar med skriker ungene og kommer hihi....

Husk øreplugger;-)

 

Skrevet

Selvfølgelig har jeg det:=)hihi

Skrevet

Bare å komme det, der er det fritt vilt og unga kan bare løpe rundt, aktiviterer seg selv gjør dem også.

Øreplugger trengs ikke, øra er tilvent :)

Skrevet

Blir litt langt å kjøre nå, men skal dit i 30årslag i slutten av sept.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...