Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hehe.... det er BARNAS DAG førstkommende søndag fra 12-17 på Odalstunet. Sånn, da har jeg fått reklamert litt om hjembøgda ;o)
Næsningsfrua Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hørt om Odalen, vettu! Men litt for langt å kjøre med en som Hater å kjøre bil...
* Zoë * Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Mannen kommer fra Vallset, så ja. Har til og med vært i Odalen.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hehe... Flink du, Joika! Litt usentralt for meg... Tror heller vi tar turen på Barnas Dag på Maihaugen. http://www.maihaugen.no/templates/calendarevent.aspx?id=7098
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Åsså er du ikke på hytta i helga, fysjom.... tenkt på alt det artige barna går glipp av på søndag
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 jepp det har jeg... ;o))
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 oldemor til barna bor der, så er der titt og ofte hehe
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2007 Må venne "turhateren" til bilturer ) men om jeg tolker nicket ditt riktig er det jo ikke såå langt da.
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 Vallset ja, det er jo langt oppi gokk det ;-)
børdi Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 har kjørt gjennom på vei fra brummundal , da e6 var stengt, hehe... Hmmm,, kan ikke si det er verdens navle akkurat??? hihi
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. august 2007 Jøss, trudde ikke indianerne dibba ;o) Finnes i andre enden jeg da.
Gjest irismor Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Var der på dagen i dag og malte mønet på påbygget. Skal i 60årslag i morgen og skytestevne på søndag. Så det blir ikke noen hytte tur på oss før til neste helg. Dere får stikke innom da og bli med på grilling og en fisketur på Rasen. c",)
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2007 Phøø.... passe deg nå børdi, jeg bruker bare 20 minutter til Eidsvoll ;o) Er så koselig her atte.
børdi Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 hehe i know,,,, vet det ikke er langt egentlig, men huff,,,,,;-)
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. august 2007 Vinke neste gang du er forbi da. Jeg blir så nysgjerrig når dere svarer her, på hvem dere er altså. *klø seg i hodet*
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. august 2007 komma da, så skal du få en dag barnefri
Gjest Skrevet 24. august 2007 #19 Skrevet 24. august 2007 Indianerne dibber som bare det ja=)Hehe Bor ikke der lenger nå da,men ikke så langt unna
børdi Skrevet 24. august 2007 #21 Skrevet 24. august 2007 kan nok være jeg tar deg på ordet med at jeg tar med skriker ungene og kommer hihi.... Husk øreplugger;-)
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 24. august 2007 #22 Skrevet 24. august 2007 Selvfølgelig har jeg det:=)hihi
Joikaboll@ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. august 2007 Bare å komme det, der er det fritt vilt og unga kan bare løpe rundt, aktiviterer seg selv gjør dem også. Øreplugger trengs ikke, øra er tilvent
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. august 2007 #25 Skrevet 24. august 2007 Blir litt langt å kjøre nå, men skal dit i 30årslag i slutten av sept..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå