Gå til innhold

Jeg tror jeg venter 2. mai-barn.


Hellinor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer så mye. jeg hadde også svak strek i forrige graviditet men likevel like gravid og fødte jo en herlig jente så tror ikke det har så mye å si. nå var det en klar strek hos meg så sikker nå ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Ut ifra terminkalkulator havner jeg på samme dato! Kjempe spennende. Vi har tatt 2 tester for å være på sikre siden.. og de ble positive begge to!

 

Er det vanlig å være veldig urolig? Jeg er liksom så redd for at noe skal gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til begge. Tatt mange teste alle positive om dog svake:) Tror nok det er vanlig å være urolig, men PRØV (vanskelig ja!) og ikke tenke så mye på at det kan gå galt, ikke så mye vi kan gjøre med det likvel. Og stort sett så går det bra. Tror min menstermin er 6. mai i stedet, i og med at jeg har 33 dagers syklus. Men fødte 3 uker før så, satser på noe sånt denne gangen også, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får slappe av.. selv om det er lettere sagt enn gjort! Jeg har 23-24 dagers syklus, og kommer opp med 4+5 dager da.. selv om det kun er 31 dager siden første dag i siste mens.. Skjønner jeg har litt å sette meg inn i :)

 

Er kjempe spennende å lese på fanen "fra uke til uke".. Stemmer terminkalkulatoren vil et lite hjerte begynne å slå i slutten av uka.. tenk det!

 

Hilsen lykkelig og engstelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...