Gå til innhold

noen å snakke med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

innlegget skulle kanskje vært på samlivsbrudd, eller parforhold, men det ser ut til at det er mer liv i denne leiren!!

men det kan jo passe litt her også, iallefall om evt en stund

Iallefall...

jeg har så lyst å snakke med noen.... Men så vil jeg ikke det heller, for jeg vil på en måte ikke fortelle hvordan jeg har det, uten at noe blir gjort med det! for forteller jeg det så MÅÅ jeg gjøre noe... selv om jeg jo egentlig vet at jeg mååå gjøre det og...

men det går altså i dette:

sliter i forholdet. sliter max. det er ikke noe forhold. ingen kommunikasjon, ingenting romantikk eller pæssjon...eller nærhet....

såvidt et grynt til hverandre om morgenen og såvidt et natt om kvelden...

Han egoistisk, gjør det han vil, når han vil - tenker ikke på meg som sitter igjen... det er liksom ikke noe problem at jeg kan være alene med dem dag inn og ut/kvelder, mens når jeg en sjelden gang skal noe, er det full oppstandelse og kaos for at han må ha dem....

det er jeg som har ungene etter jobb. han lager middag for han kommer først hjem, men når han er ferdig tar han tallerknen sin (ikke mer) i oppvaskmaskinen, og så setter han seg på pcen.. eller andre hobbyer. jeg leker, rydder,vasker klær, bretter klær, lager kveldsmat, sørger for at de spiser, går på badet med yngste.... såååå kommer han og går på badet med eldste....

og når de er i seng - da kommer han frem - med ei øl og setter seg i sofaen. huset ser ikke ut... jeg står opp hveeer morgen, nettene tar jeg også.

når han er ute på byen, tenker han ikke på morgendagen, så den dagen er også utelukket for familiære ting...

Ungene kan stå ved siden av han ved pcbordet og rope etter han/oppmerksomhet, men det tar jo et kvarter før han gidder å reagere... da tar han de opp på fanget og mer pc...

Hadde en time for noe til ene barnet - det ville han ikke være med på for han skulle spille fotball... av forskjelige ting er det utsatt, men jeg vet ikke om han har tenkt å bli med neste gang.

kanskje jeg kan summere alt dette som bare kom - med at eg vil virkeligt ud av dette forholdet! Det gir meg ingenting... jeg vil ut.. jeg vil få et liv.. jeg vil være glad.....lykkelig. alene eller med en mann som lyser opp hverdagen

men det er det å gjøre det... nå har vi det jo "bra" dvs vi snakker ikke..... alternativet er vi krangler.... det er så vanskelig å ta det opp og si det, og hvordan skal jeg si det... når skal jeg si det??

jeg sparer det liksom til en gang det "passer". en helg eller noe, men det er jo ting som skjer...

og hva gjør vi etterpå... hva gjør vi etter dag1/2 -hvor bor vi??

håper dere tar dere tid til å skrive litt tilbake - når dere tok dere tid å lese alt dette!!! takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei anonym..

Jeg kan ju svare med hvordan jeg har det og så gi deg litt tips etterpå vis det er i orden..

Jeg og min samboer blev sammen tidlig i november 2005. Bare noen uker etterpå blev jeg gravid og vi bestemte oss før att beholde lille junior( noe som jeg er så glad før)

Junior er 1 år den 10 sep. I graviditeten min så fikk jeg ikke mye hensyn nei, hvem måtte forsatt servere han alt på sølvfat gravid;kvalm og ja, jeg følte meg som en mor overfør samboern min..

Vi er veldig førsellige, han og jeg, men vi kommuniserte ganske bra tross alt..

Så fødte jeg og vi lagde en avtale om att jeg skulle vare hjemme og ta meg av junior som da og mentes som att all ansvar gikk til meg (mente han), så samboern kunne jobbe med sitt føretag og tjene penger før att sikre vår fremtid.

Javel, etter en stund så begynte han mer og mer gå ut, såogsi hver helg, og hobbyen hans er golf og biljard(noe som tar sin tid)

Han prioriterte jobb først sen kom hobbyer sen kom det sosiale og sen kom oss,familien hans...

I hjemmet så har han ALDRI gjort noenting, ikke en eneste bleie har han skiftet, og da han lager mat er når vi har besøk, før da er han ju den fine familiepappaen(blæææ)

Han rydder ikke ens engang bort tomme røykepakker.

Han må spørre meg hvor klærna hans ligger...

Og aldri ryddet en eneste ting.

Han jobber som regel fra 9 om morningen til 8 om kvelden. Jeg må vekke han hver morning, Det går heller ikke att førholde seg til han, må ringe han hver dag og spørre om han skal ha middag.

Vis jeg skal ut så er det ett sånnt styr, jeg har vart ute på fylla 4 ganger i sommer, men 2 av dem gangerne måtte jeg komme meg fort hjem før han skulle nemlig ut på byen.

Han må alltid vite når jeg kommer hjem vis jeg skal noe,

Sexlivet vårt finnes ikke, han spør meg;; Skal vi ha sex? -Ja svarer jeg.

da sier han bare ok, av med buksa. så går det 10 min maks så er han ferdig..

Det rareste er att jeg ALDRI sett han naken. Aldri, han mener han ikke kan svømme og han går alltid i en stor t-shorte vis vi er på ferie på stranda. Og det er bakifra-stillingen som går her. Men han har klærna på..

Men i begynnelsen av vårt førhold så sa han att han er vanskelig att førholde seg til og att han er veldig dominerande,

Det skal antingen vare på hans måte eller ikke noe i de hele tatt føler jeg det som..

Hver kveld når han kommet hjem setter han seg framfør dataen sin og slår på golfkanalen sin på tv, og der sitter han til langt ute på natt...

Så en kald dag i desember som var så sa han att han ville att vi skulle flytte ut, og har mast om det så fort vi kranglet. Og pga dette så har jeg ikke vart så veldig oppegående så jeg blir vel ganske lei meg før minste lille og er ikke lykkelig.

MEN;; nå sitter jeg her med en kontrakt på en leilighet fra den 1 sep. Så flytter in i mitten av september i en enebolig, de som eier huset bor i 1 etasje og har 4 små barn, hagen er stor med trampoline,sklie og sandkasse og de er kjempe hyggelige.

Ja, jeg gruer meg noe enormt, men tro meg det hjelper att prate,

BEDRE ALENE OG ENSOM en ALENE OG SAMMEN....!!!!

(jeg hørtes kanskje ut som den pinglan som ikke sier ifra, men tro meg vi krangler stødig, han har dratt ned selvtilliten min noe voldsomt, men den kan jeg bygge opp igjen..)

Og dette er så rart da, men pga att jeg endelig skal flytte så har han plutselig blitt mye bedre, hvertfall som pappa..

Så mitt råd til kjære deg er att begynne att prate med en som står deg nær, du må få lettet på hjertet ditt. Men det virker som om du allerede tenker litt på att separere? Når tanken gått så langt mener jeg att det kanskje og er på tide, uff dette er så vanskelig, alle papirer og ALLE følelser... Men tror og att man blir sterk av det samtidig, uansett så kanskje dere kan komme på en løsning, hvertfall før barnen sin skyld, ikke noe gøy når mammaen er bekymret og ulykkelig...

Klem fra meg og jeg signerer som.....

Skrevet

Er svensk jeg da, så beklager skrivefeil..

Skrevet

ja tanken er gått så langt ja.....

jeg ser meg ikke som glad eller lykkelig om jeg fortsetter. eneste som jeg er glad for om dagene er ungene, utenom det er det et "miserabelt" liv....

skal jeg bare gjøre det liksom....?

NÅ???

vet ikke hvordan jeg skal ta skrittet - eller - det er så vanskelig... finner ikke en åpning... finner ikke..... snakker jo ingenting om dagene, så buser jeg ut med "det".... hadde vi hatt en krangel eller noe, så kunne jeg fint sagt: "ja, men vet du hva - dette her orker jeg ikke mer, fått nok av, finner jeg meg ikke i" osv...

men nå... når lunta ikke er tent.....

jeg vil gjerne at dere kommer med mer råd.... takk Nina.... foreløpig har jeg ikke gått til noen skjønner dere, og da bruker jeg dere btil å snakke med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...