Makka Pakka Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jenta mi fyller snart 2 år og vi foreldre må jo gi henne en fin gave i den forbindelse. Men så har hun jo allerede en haug med leker ( og mange hun ikke bruker), hun kommer sikkert til å få mye leker og litt klær av familie og venner så jeg tenkte vi kunne kjøpe henne noe litt nyttig. Hun bryr seg likevel ikke om gaver ennå og blir ikke fornærmet om vi gir henne noe litt kjedelig. Men det kan jo gjerne være noe gøy også selvsagt!! Gode og mindre gode forslag tas mot med stor takk :-)
*3 prinsesser* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Vi kjøpte juniorseng til vår datter i 2 års gave. Trehjulsykkel er et annet tips, eller dukkevogn, regntøy, ullundertøy, sko, rusjebane, "dissestativ", doring, barnebestikk/servise, lite bord med to stoler.
*3 prinsesser* Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Tavle med kritt og svamp på stativ, puslespill, billedlotto eller modelerkitt er noen andre ting jeg kom på:-)
Mille** Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jenta vår blir også 2 år straks, og hun har så mye leker at det er helt uaktuelt å kjøpe. Vi kjøpte derfor en reimatec dress til vinteren, tror hun vil ha stor glede av den. )
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 vi skal kjøpe juniorseng til småtten sin 2 års dag..hehe han får dne litt på etterskudd men det går så bra atte;o) ellers så har jeg kjøpt noe cars effekter som gardin og veggfigurer som skal opp når rommet er fiksa på=) (han er nemmelig super hekta på cars)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå