Gå til innhold

Hvordan går det med slankingen jenter? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har 9,6 kilo igjen og gå ned.. og det skal jeg klare! ;)

La faktisk på meg to kilo i sommer..tragisk! sikkert pga det elendige været..hehe

dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde 3 kg igjen for 2 mnd siden, men har ikke veid meg siden da. gjør egentlig ingenting for å gå ned heller, går sikkert opp pga alt godteriet jeg spiser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 3 kg fra det jeg veide før jeg ble gravid.Føler ikke noe hast og ta av de 3 siste,prøver og spise litt sunnere da=)Men det er jammen lett å finne noe godt i skapet når kvelden kommer;)I dag er det lørdag så da spiser jeg ihvertfall med goooood samvittighet...

Go helg jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å trene igjen, så nå håper jeg det gjør susen. Snart 8 mnd etter fødselen og jeg har fortsatt 8 kg igjen før jeg er tilbake til startvekt, men håper å nå dit før året er omme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et kilo lettere enn startvekta men kunne trenge å gå ned 5-10 kg til. Det er jo på papiret så latterlig enkelt å gå ned i vekt....og så utrolig vanskelig å få gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke noe slanking nå når jeg er gravid:-)

MÅ prøve å begrense sukkerinntaket,- men så er jeg litt unnskyldt om det ikke går hver dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt av meg 3 kg mer enn vekta jeg hadde i utgangspunktet, men vil gjerne ned litt til. Gjør ikke noe for d da.. har ikke viljestyrken til slanking nei :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...