Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Skulle aldri sagt at lille var rolig, hun bare skriker og skriker og skriker.. Ingenting som virker, hun skriker til hun sovner av utmattelse, før hun våkner til igjen etter maks en halvtime og illskriker. Er det verdt å prøve en time hos kiropraktor? Og har dere en å anbefale? Bor i Oslo, nurket er 17 dager
Pysa Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Christel på Stovner Kiropraktorsenter! Ingen over, ingen ved siden!
Pysa Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Begge mine ble kurert etter noen få ganger. Og ho har godt tak på ubevegelige nakker på slitne mødre også. Har gått til ho i årevis.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ja, jeg ville snakket med enn kiropraktor! "Klinikk for Alle" på Majorstua...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 dersom hun skriker så mye, så er det verdt å prøve ja.. Har hørt at det har hjelpt for andre. Bor i Bergen, så har ikke så mye tips:) Lykke til, og gratulerer med den lille!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Takk, ringer dit i morgen. Hun skriker nonstop, det er helt jævlig.
pøber´n & je Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg. Gratulerer med jenta
Nicita73 Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville anbefalt Osteopat,de jobber mye "bredere" enn en Kiropraktor.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Vi brukte Grete Hammer ved Sjølyst medisinske, veldig flink. Lille var på samme alder som din når kolikken herjet som værst og ble betydelig bedre etter bare få behandlinger:)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Vet jeg ikke har lov til å legge ut navn her, men jeg kjenner to som har fått god hjelp av Marianne Kriken i Oslo. Husker ikke helt hvilken klinikk hun jobber på, men kan finne det ut. Hun skal ha mye erfaring med spebarn.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Marianne H Kriken, Klinikk for Alle, Majorstua, Gardeveien 17 0363 OSLO, Tel 22853500, Faks 22853501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå