Gå til innhold

Kiropraktor til baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle aldri sagt at lille var rolig, hun bare skriker og skriker og skriker..

 

Ingenting som virker, hun skriker til hun sovner av utmattelse, før hun våkner til igjen etter maks en halvtime og illskriker.

 

Er det verdt å prøve en time hos kiropraktor?

 

Og har dere en å anbefale? Bor i Oslo, nurket er 17 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christel på Stovner Kiropraktorsenter! Ingen over, ingen ved siden!

Skrevet

Begge mine ble kurert etter noen få ganger. Og ho har godt tak på ubevegelige nakker på slitne mødre også. Har gått til ho i årevis.

Skrevet

Ja, jeg ville snakket med enn kiropraktor! "Klinikk for Alle" på Majorstua...

Skrevet

dersom hun skriker så mye, så er det verdt å prøve ja.. Har hørt at det har hjelpt for andre. Bor i Bergen, så har ikke så mye tips:) Lykke til, og gratulerer med den lille!

Skrevet

Takk, ringer dit i morgen.

 

Hun skriker nonstop, det er helt jævlig.

 

 

Skrevet

Her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg.

 

Gratulerer med jenta

Skrevet

Jeg ville anbefalt Osteopat,de jobber mye "bredere" enn en Kiropraktor.

Skrevet

Vi brukte Grete Hammer ved Sjølyst medisinske, veldig flink. Lille var på samme alder som din når kolikken herjet som værst og ble betydelig bedre etter bare få behandlinger:)

Skrevet

Vet jeg ikke har lov til å legge ut navn her, men jeg kjenner to som har fått god hjelp av Marianne Kriken i Oslo. Husker ikke helt hvilken klinikk hun jobber på, men kan finne det ut. Hun skal ha mye erfaring med spebarn.

Skrevet

Marianne H Kriken, Klinikk for Alle, Majorstua, Gardeveien 17

0363 OSLO, Tel 22853500, Faks 22853501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...