snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Me to.. derfor stapper jeg meg i min 2 berlinebolle...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Finn deg en god bok, en kopp te og kos deg! Kjede meg er noe jeg aldri gjør lenger, jeg nyter det! Tid til bare å slappe av, ingen forpliktelser og bare kunne kose meg med noe å lese, slappe av med dib, eller rett og slett legge meg og sove... Og ganske ofte er det faktisk bare så deilig å slippe og snakke med noen.... Omgås og snakker med mennesker hele dagen på jobb, så det er nydelig å bare kunne holde kjeft i fred og ro. :-)
Mom2Two Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Sukk, hvordan går det an å kjede seg? Les en god bok, lim bilder i album, ring en god venninne, sitt her på dibb, planlegg neste sommers ferie, bestill noe festlig på nettet, kjøp og last ned ny og bra musikk, se en film på tv, ta et fotbad, ta en lang dusj, rydd i noen skuffer.... Mulighetene er ubegrensede.. Kan ikke huske sist jeg kjedet meg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå