vårina Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det noen som vet? Kjenne ei som har fått lignende beskjed som hun fikk. Derfor hadde det vært kjekt å hørt hvordan det går.
mamman til gogutten Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Tror hun har "flyttet inn" til Din Baby, har sett henne der inne. Kanskje du kan prøve å etterlyse henne der.
Gøril og Jesper :) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei. Enn så lenge, så går det bra her. Jesper har blitt "friskmeldt". Men vi må passe godt på, følge med om hodeomkretsen vokser fortere enn normalt, også skal vi på risken førstkommende torsdag, og da finner vi ut om skaden har forverret seg, eller er stabil. Er nervøs og redd for den dagen, håper så inderlig at alt er bra med vår skjønne sønn. Han er så fantastisk snill og god, og jeg kan ikke tenke meg at han skal være syk. Kan du fortelle litt om hun du kjenner som har fått en lignende beskjed? Som sagt, det går veldig bra her nå, og det håper så inderlig at det vil gjøre fremover også Kan oppdatere etter timen på riksen jeg. Klem
vårina Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Hei! Utroligt kjekt å høre hvor bra det går:) Har vært på siden din å sett ham..nydlige gutt:) Ligger på sykehuset med fostervannslekasje og der blir eg kjent med mange. Hun eg spurte etter deg for er sendt videre til oslo..så akkurat nå vet eg ikke hvordan ting går..men det var snakk om unormale funn i hjernen på babyen som gikk ut på enten væske fylte hulrom eller cyster/svulst.Håper det går fint med henne også. Ønsker dere lykke til på torsdag og håper alt ser fint ut:) klem
vårina Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Så forresten nå at denne siden er vel den rette plassen for meg også Har ei nydelige jente på 3,5 år..englegutten Nicolay som ble født i uke 18(manglet hjerne)..to spontanaborter i uke 6 og 9...og tilslutt tvillingene i magen..gutt og jente 19+3. Fra første dag i det svangerskapet har eg hatt problemer..først med blødninger..så problemer med å beholde mat og drikke..og nå for en uke siden ble eg innlagt med fostervannslekasje. Heldigvis produserer kroppen nytt vann og tvillingene ser ut til å ha det bra. største faren er infeksjon..det er en skikkelig psykisk påkjenning å ligge her i senga og bare vente på de neste prøvene ....og ikke minst redselen for at de finner ifeksjon i livmoren,for de er for små til å greie seg utfor magen ennå. Har alltid vært optimistiske...magefølelsen sier meg at alt komme til å gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå