Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hva var deres "resultat" av feritin, glukose fast og toxo ved første legesjekk? Jeg har en lege som insisterer på å ikke være hyggelig, eller forklare meg noe som helst, så jeg vet hverken hva det betyr eller hva resultatene betyr...litt frustrerende...!
Månestrålen :-) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde Ferritin på 45 og mener det er jernlager. Tror at alt over 10-20 er bra. Venninna mi hadde over 100. De to andre prøvene har ikke legen ført på... Hva hadde du ?
Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde ferritin på 59, Glokose fast var på 45 og toxo negativ...skjønner jo at toxo og negativt er bra da, men synes det er litt rart at ikke legen tok seg NOE tid til å forklare alt som står..! Takk for svar:)
Athene75 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Fastende glukose kan ikke være på 45. Da må det være 4,5 i såfall
Athene75 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Toxoplasmose negativ det betyr at du ikke er smittet med toxoplasmose. Da må du være forsiktig hvis du bl.a er borti katter fordi de kan smitte deg med toxoplasmose og det kan være farlig for fosteret. Om en allerede er smittet med toxoplasmose før svangerskapet, så er en positiv, og da smitter ikke den over på fosteret fordi en er smittet før en ble gravid. Det er kun farlig for fosteret om en blir smittet for første gang av dette når en er gravid. Jeg regner også med at jeg er negativ på toxoplasmose, men har ikke fått prøvesvarene ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå