applsn Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 jeg er nesten utdannet konditor, så jeg har bestemt meg for å lage en kjempefin kake med masse roser på og på den skal spm stå.. mulig at jeg blir å gjøre det på bursdagen hans. hva synes dere om d?
Monajenten Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Å herregud så romantisk, jeg hadde dævva;) LYKKE TIL!!!!!!!!!!
piano♫ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Høres kjempekoselig og veldig romantisk ut. Lykke til, både med tankene, forberedelsene og "øyeblikket" :-)
Octopus Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Så romantisk Jeg fridde også til mannen min. På dåpsdagen til minstejenta vår. Med hele familien til stede. Det var visst veldig rørende for de som så på for alle tørka tårene da mannen min sa ja Lykke til med frieriet! )
LisaColli Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 kjempesøtt jeg fridde til sambo jeg også, hihi
EnUndreneMor Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 jeg hadde venta til jeg ble fridd til,, hehe men det er fordi her føder jeg barn og ordner i hus osv, da kanjeg få den gleden å bli fridd til, hvis ikke må jo jeg gjøre alt:( men kjempe flott ide:) du er tøff som gjr det, jeg er nok litt pinglete å gammeldags, derfor blir jeg nok aldri verken forlovet eller gift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå