Gå til innhold

Når fortalte der eom graviditeten til foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på vei med nr 2 og er så kvalm så jeg vet ikke hvor lenge jeg skal klare å holde det hemmelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med denne fortalte vi det da jeg var 11+1. Har vært i bra form hele sv.skapet, kun bekkenet som har kranglet litt, så det gikk greit å holde det hemmelig.

Skrevet

på mammas 50-årsdag:o)men var bare 8 uker på vei,så vi kjøpte et koselig lite kort med bilde av en baby og skrev"kanskje i november" på..vi la kortet sammen med en stooor bukett tulipaner og det ble en skikkelig bursdagsfeiring:o)!!!!!!!!!!!

Skrevet

Fortalte det med en gang:)

Skrevet

Fortalte det til mamma med en gang:)

Skrevet

skulle ut og spise ilag med foreldrene mine, rett etter vi var hos legen og fikk vite det.. da var jeg vel 5-6 uker på vei, og alle hadde hatt mistanke, så sa det med en gang =) mange sier man bør vente til nærmere tre mnd, men for min del , var det greit og si det.. da har man folk rundt seg,uansett hva som skulle skje :)

Skrevet

Var ca fire mnd. på veg i begge svangerskapa då vi fortalte det. Då hadde magen begynt å stikke fram, så det var vanskeleg å skjule det lenger. Dessutan hadde eg fått bekkenløsning for lenge sidan.

I sommar var eg to månader på veg med nummer tre då eg fekk blødningar og aborterte. Hadde berre fortalt om svangerskapet til sambuaren min, og det var eg eigentleg glad for. Hadde ikkje orka å måtte fortelje alle at det ikkje vart svangerskap likevel fordi ungen var død.

Skrevet

Det fortalte vi så fort vi visste noe. To dager etter forventet menstruasjon. Det føltes helt riktig å gjøre det, og vi ville uansett fått god støtte derfra om noe skulle ha gått galt den første tiden.

Skrevet

Sann ca 2 sek etter positiv test!

Foreldrene hans fikk vite det da jeg var en 9-10uker.

Da hadde vi fortalt det til pia fordi jeg var så dårlig. (Kvelm og trøbbel med nyra)

Skrevet

Når jeg var 8 uker fikk både foreldre, svigers, tanter og onkler vite det.. Men de holdt det hemmelig til vi hadde hørt hjertelyd og det ble offisielt:)

Skrevet

Fortalte det med en gang, da var jeg 4+5 på vei, var mammas 55 årsdag:)

Jeg kunne aldri ha venta så lenge uansett, ville ikke føltes rett å skjule noe så fantastisk!:)

Skrevet

Vi òg fortalte det med en gang! :o)

De hadde fått vite om vi hadde mista uansett!

Skrevet

Her er det prøverør,og jeg fortalte det rundt meg før jeg beg. på med. og sannelig gla for det, for jeg var ikke god og det var vanskelig å skjule det;)

Skrevet

tror jeg sa det dagen etter jeg testa positiv var vel rundt 4 uker da....

Skrevet

med en gang jeg hadde tatt testene begge gangene. Tror jeg snart må si det på jobb, er 8 uker på vei mandag, men er så sliten så de merker det vel på jobb snart uannsett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...