Plutseliten :) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 "Minstemann...1 1/2 år med leukemi" Jeg har i en god stund fulgt med i denne skjønne lille guttens kamp. Morens mot,håp,styrke og fortvilelse. Jeg får så utrolig vondt av dem,og tenker på hvor ufattelig sjørt livet er,og hvor heldig jeg er at jeg har friske barn.
Motti Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Har fulgt med jeg og, klarer nesten ikke lese, men selv om jeg får så vondt jeg får i mammahjertet mitt kan det jo ikke sammenlignes på noen måte med den smerten moren formidler.
trøndermamma Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Har fulgt med dem jeg også, og gråter hver gang jeg leser. Er så ufattlig vondt å tenke på all den smerten og lidelsen gutten og familien går igjennom! Vondt å se bildene hvordan en liten gutt blir så redusert i løpet av kort tid. Kreft er noe dritt!!!! Synes moren er sterk som klarer å dele sin historie med oss her på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå