Gå til innhold

Ufattelig trist...


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Minstemann...1 1/2 år med leukemi" Jeg har i en god stund fulgt med i denne skjønne lille guttens kamp. Morens mot,håp,styrke og fortvilelse.

 

Jeg får så utrolig vondt av dem,og tenker på hvor ufattelig sjørt livet er,og hvor heldig jeg er at jeg har friske barn.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fulgt med jeg og, klarer nesten ikke lese, men selv om jeg får så vondt jeg får i mammahjertet mitt kan det jo ikke sammenlignes på noen måte med den smerten moren formidler.

Skrevet

Har fulgt med dem jeg også, og gråter hver gang jeg leser. Er så ufattlig vondt å tenke på all den smerten og lidelsen gutten og familien går igjennom! Vondt å se bildene hvordan en liten gutt blir så redusert i løpet av kort tid. Kreft er noe dritt!!!!

 

Synes moren er sterk som klarer å dele sin historie med oss her på nettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...