Gå til innhold

Stemmer den kinesiske fødselskalenderen på dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet vi vel ikke før babyen er ute egentlig:) men hittil stemmer den ikke. for den sier jeg skal ha gutt, og UL sier jente:)

Skrevet

Babyverden sin stemmer på meg :o)

Skrevet

Yes!=)

Fødselskartet viste gutt, og i dag fikk vi vite at det riktignok var en liten gutt i magen!=) En veldig nydelig en!=)

Skrevet

karta sier gutt på meg, og jeg får jente

Skrevet

Både babyverden og barnimagen sitt fødselskart viser jente på meg, det samme gjør "ringtesten", men ultralyd viser gutt!

Så nei, det ser ikke ut til å stemme på meg i hvertfall.

Skrevet

Det er jo to forskjellige varianter av dem - frustrerende nok. Men det stemte forrige gang. Denne gangen viser det jente, men det vet vi ikke enda. Har ordinær ultralyd 10. sept. Vi ønsker å vite hva det blir da, men klarer de ikke finne ut av det så får det vente til februar før vi ser om det stemmer

Skrevet

Stemte på snuppa

Vet ikke enda på denne...skal på ul på mandag:)

Skrevet

Ja faktisk, det her inne stemte. I følge ul iallfall;)

Skrevet

Den ene sier jente og den andre sier gutt, så en av dem kommer jo til å stemme uansett da. Noen som vet om det ene kartet er mer rett enn det andre da? det er jo tidlig ennå, så jeg vet jo ikke på lenge ennå hva jeg kommer til å få da

Skrevet

hvor finner jeg den kalenderen?

Skrevet

ligger under kjerringråd her inne og den stemte på meg ....

Skrevet

vet ikke hva jeg får enda, men kan garantere at en av kartene har rett... Babyverden sin sier gutt, BIM sin sier jente... jaja, snakk om å helgardere seg :P

Skrevet

JEPP!! :D

Det stemte sist, og det stemmer nå, storesøster får en lillebror :D

Skrevet

Babyverden sier jente, og bim sier gutt.

Og her var det ingen tvil. Jeg venter en liten gutt.

Bim stemte på meg.

Skrevet

bim sin stemte på nr en, og ser ut til å stemme på nr 2 og! Gyn var i allefall skråsikker på at det blir gutt nå...

Skrevet

Stemmer ikke med oss. I følge kalenderen skal vi få gutt, men ultralyd sa jente. Men man vet jo aldri... Men for å være ærlig, stoler jeg nok mer på ul enn på kinesiske fødselskart...

Skrevet

Barnimagens stemte på oss, men ikke babyverden. Tror lite på den:-)

Skrevet

Det har stemt på de to guttene mine og iflg den skal jeg ha jente denne gang. Blir spennende å se om det stemmer:-)

Skrevet

Sist sa den jente, fikk gutt. Nå har den sagt begge deler, ul sier gutt.

Skrevet

Funket ikke på meg..Vi skal få en nydelig gutt=)

Skrevet

Hvis jordmor har rett, stemmer det på meg... Da blir det en guttepjokk:D

Skrevet

Hvis jordmora har rett, så stemmer kalenderen på meg. Hvis det er riktig, så får vi en gutt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...