Morratryne Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg ble nettopp ferdig med Stieg Larssons "Menn som hater kvinner". Utrolig bra bok, vanskelig å legge fra seg... Absolutt å anbefale!! Noen som har lest andre bøker av Larsson, eller har andre bøker å anbefale?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Den neste i triologien... sinnsykt enda mer spennende. Og nå venter jeg på den tredje i norsk utgave! Dessuten er "Drageløperen" av Khalid Housseini fantastisk flott. Trist og tragisk til tider, men utrolig god. Så må jeg si at jeg er skuffet over Anne B Ragde denne gangen... "Ligge i grønne enger" avsluttes ikke (i mine øyne!). Er dette en åpning for å høste flere millioner Anne B? Leser Nobels Testamente av Lisa Marklund nå. OK krim, men ikke like spennende som de foregående bøkene hennes. Av eldre bøker (sikkert billig i pocket) må jeg anbefale Donna Tarrt sin "Den hemmelige historien"! Ønsker meg mange gode anbefalinger her! Har noen og tjue dager til termin, og bekkenløsning...
petite fleur Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 "menn som hater kvinner" er første bok av Millenium-triologien av Stieg Larsson, den andre har allerede kommet på norsk...Tror den heter "piken som lekte med ild" eller noe sånn - den er like bra som den første! Bok nr 3 kommer på norsk i november....Gleder meg!
*RutIetutt* Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jepp - den neste av Stieg Larsson er enda bedre! "Jenta som lekte med ilden". Alle Harry Potter-bøkene (de som ikke ha lest de, vet ikke hva de har gått glipp av!) ;o) Val McDermids bøker Henning Mankells bøker om Wallander. Jo Nesbøs bøker om Harry Hole Elizabeth Kostovas "Historikeren"
Morratryne Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Håhååååå...jeg har jo ikke fått med meg at det er en triologi!! Ble litt irritert på slutten, men tenkte at det måtte jo bare bli sånn. Nå blej eg så glad, førstemann til bokhandleren i morra! Er en dag på overtid i dag, men nå kan han godt være der inne noen dager til! :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå