mamma til 2 små Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 kan jeg kjøpe en rød vogn til sønnen min på snart et år?
*Rutletutt* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ja, det syns jeg går helt fint - jeg hadde kjøpt rød vogn denne gangen dersom vi hadde fått gutt...i stede ble det rosa;o)
LegallyBlond Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 JA!! det passer godt til begge kjønn, og er mye friskere en trauste blå og svarte vogner....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Nei det kan du selvsagt ikke. Du vil jo ødelegge hele hans kjønnsidentitet og skaffe ham store utgifter til terapi senere i livet. Tenk om noen ser på ham og lurer på om han er en jente? Nei, det går absolutt ikke, synes jeg.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Tenkte også jeg skulle kjøpe rød vogn, den tfk joggster, men så ble det en grønn emmaljunga i stedet... øhhh...??
Gjest frøkenvetikke Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Ser ikke noe galt i det! Bare tull det at gutter ikke kan ha noe med rødt å gjøre..
mamma til 2 små Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 det er en frisk farge da. har alltid hatt svart vogn, så jeg har lyst på litt forandring. det blir vel rød vogn ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå