Gå til innhold

Går dere kjapt ned i vekt damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk opp rundt 28 kg i svangerskapet jeg.. Ble kvitt 16 av dem i løpet av den første måneden. Gutten er fem uker nå og har endel mageknip/kollik, så jeg har kuttet ut veldig mye i kosten min. Siden jeg holder meg unna brus blir det heller ikke noe snacks, for det har alltid hørt sammen hos meg.

Selv om jeg får for lite søvn og er sliten, så begynner jeg å få tilbake lysten etter å trene. Var veldig aktiv på 3t før jeg ble gravid. Så for meg et aktivt svangerskap også, men det kunne jeg bare glemme pga smerter. Ikke rart jeg este ut når jeg spiste mye godt og samtidig var rolig ;-)

Får dere formen tilbake damer? Spiser dere bevisst for å bli kvitt kiloene eller forsvinner de likevel? Eller orker dere ikke tanken på slanking ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veide 63 kg.. da jeg ble gravid... veide 81 ca rett før minien kom.. nå nesten 4 mnd etter, veier jeg 59! :D:D digg. ikkebevisst slanking, bare detter nedovr..

Skrevet

Tok mye av i starten, stressa litt med amminga men plutselig klarte jeg (på tross av amming) å legge på meg 3 kg igjen.....søren og!!

Skrevet

gikk opp 30 kg. 3 kg igjen - 5 mnd siden fødsel, har bare gått av seg selv

Skrevet

jeg gikk opp 30 kg mens jeg var gravid. 18 kg forsvant i løpet av 2 uker og så var det stopp! jeg spiser lite godis og normalt med mat, mye ute å går-men likevel har vekta stoppet opp....litt småfrustrert ja! trodde amming i seg selv var nok til at jeg ville rase ned i vekt:) (2 1/2 mnd siden fødsel)

Skrevet

Jeg gikk ned til mindre enn før under amming og nå etter amming har det gått litt opp/stabilisert seg på det normale ca igjen:)

Skrevet

Gikk opp 26 kg i svangerskapet. Gikk ned 10 kg etter en uke. Så 5 kg månedene etter det. Plutselig stoppet det helt opp. Nå er det 4,5 mnd siden fødselen. Da jeg sluttet på p-pillene for drøyt 1 mnd siden gikk jeg plutselig ned 5 kg til. Husker det var sånn da jeg sluttet i fjor også. Da gikk jeg ned 4 kg uten å gjøre noen ting. Skal aldri gå på p-piller igjen. Har satt inn spiral og den funker fint til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...