Gå til innhold

kan man velge å bli klipt under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble klippet med nr 1 helt bak i nr 2 og ungen gled ut..dette håper jeg kan skje igjen..noen som vet om man kan velge.

jeg er livredd for å revne..selv om det karnsje ikke er noe verre..men jeg hadde en "fin " opplevelse ved å bli klipt...

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer an på hvilken jordmor du får. Ring føden og hør hva de sier. Lykke til, og takk for godt tips!

Skrevet

jeg spurte JM om det var best å bli klippet eller ikke, og hun sa: at visst jeg revner mye, er det best å bli klippet, og visst jeg ikke revner noe særlig er det best at jeg ikke blir klippet.....

så egentlig tror jeg det er best å la dem avgjøre det der å da! :)

Skrevet

Jeg revnet mye, men det gjorde ikke særlig vondt. vondere med rier, Jeg hadde ingen smertelindring. rart at de klipte deg bakover. Det er sjeldent hva de gjør. De klipper oftest på skrå.

Jeg ønsker å revne naturlig neste gang. Jeg tror ikke at ungen din gled ut bare pga. at de klipte deg. Neste gang trenger du sikkert ikke å klippes/revne.

Skrevet

Hmmm vet ikke om man får velge... jeg ble klippet med førstemann, og revnet med nr 2. Tror det er lettere å bli sydd vist man klipper, rettere "kanter". Fikk ivertfall følelse av det, kom meg fortere nedentil med nr 1.

Skrevet

Skriv det i ønskebrevet =) I mitt ønskebrev har jeg skrevet at jeg ønsker å bli klippet, helst på skrått, hvis det ser ut til at jeg skal revne. fortell gjerne om tidligere fødselsopplevelser rundt klipp/revning i brevet. lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...