FrøkenSprøken Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 ...man ikke ammer? Sluttet å amme for mange mnd siden, men har i hele dag hatt en brennende smerte i puppene, som kommer og går. Noen som vet hva det kan være?
d",)~^~^~ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hmm, hadde ikke du vondt i magen igår? Og puppene idag... høres ut som du er gravid spør du meg.
FrøkenSprøken Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Jo, jeg har framdeles vondt i magen, men er ikke like ille i dag. Går på p-piller, så skal ikke være gravid, men må jo si jeg har tenkt tanken. Men kan jo være at jeg er så redd for å være gravid at jeg får alle symptomene uten å være gravid da...
Expat Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Alle brystforandringer hos ikke ammende barn skal sjekkes hos legen. Fikk nettopp påvist tette melkeganger sjøl, på ultralyd! Det var ganske aua...gangene altså. Ertestore kuler. Mer enn et år siden jeg ammet.
Expat Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Og det jeg hadde var jo helt ufarlig, selvsagt...
FrøkenSprøken Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Men man skal vel ikke til legen hvis man bare har litt vondt EN dag?
Expat Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Neei, men hvis du ikke kjenner noe (etter en grundig innsåpa under-dusjen undersøkelse) så går det vel greit. Kanskje mensen er på vei?
FrøkenSprøken Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Nei, kjenner ikke noen klumper eller noe, men gjør vondt. Kan jo være mensen da. Håper det:) Er nok bare litt pysete. Blir redd med en gang jeg får vondt, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå