KariMari Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Lå med en engang men vet kun hva han hette.....Og har hverken truffet han før eller siden, så nei jeg kjenner ingen piloter nei. Hvorfor lurer du?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hvorfor jeg lurer? Det lurer jeg også på!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Folk snakker så mye om status her inne - er det status å være sammen med en pilot da?
Diva Muffin Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Ja, jeg kjenner flere piloter. Statusen ser jeg ikke, de er mye bortreist og det er vanskelig å bli "frue med på tur" Da er det litt mer status å ha en samboer som jobber som kaptein på et cruiseskip eller noe slikt, tror jeg.. Hva er egentlig greia med status? Temaet har vært tatt opp her flere ganger, omtrent samtidig som det stilles spørsmål om man rakker ned på noen... er dette noe folk er opptatt av?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Nei, jeg kjenner ikke en eneste pilot jeg, må man det????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå