Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 er snart 2,5mnd siden jeg fødte lille snupp... og de gangene vi har hatt sex så har jeg blødd litt dagen etter, slik at jeg må ha ett truseinnlegg.. hva kommer det av?
Mamma med to søte små Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg blør veldig lett, spesielt etter GU. Før var jeg også plaget med blødning etter sex. På 6 ukers kontrollen etter fødsel sa legen at jeg hadde veldig lettblødende livmorvegger.
pøber´n & je Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Det kan hende du har en hormonforstyrrelse etter fødselen. Dra til legen å få sjekket det ut med en blodprøve
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 på 6ukers kontrollen så alt greit ut i følge legen.. ringe å be om ei blodrpøve da? )
SpiseLise Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Og så kan du jo vurdere en celleprøve av livmorhalsen hvis det er lenge siden sist. Hadde det på samme måte som deg, og det var visst pga celleforandringene. Etter at de fjernet dem, gikk det over:-) Kan sikkert skyldes så mangt, men det kan nok være greit å sjekke det med en lege.
Libido- Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 hadde det samme, og det var celleforandringer som nevnt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå