Expat Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal veldig muligens begynne å jobbe i Bergen før jul. I mellomtiden skal vi et varmt sted. Da tropper jeg altså opp medio november og skal få bhg-sett av "alt" vintertøy (bergensvær). Hva kommer jeg til å angre på at jeg ikke kjøpte nå? Hva var lurt og kjempeutsolgt tidlig i fjor?
Expat Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2007 Wow, regnbuksa utsolgt allerede? Vår passer enda, heldigvis (og vi kan kjøpe her DET nede, det er bare "ordentlig" tøy som ikke finnes her).
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Gore-Tex sko, noen merker, Reimadress og enkelte regnsett. Så herlig det høres ut med varme helt til november! Heldiggris )
LegallyBlond Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Noen typer vinterdresser og regntøy, reimatec-luene, gode gore-tex, viking thermo støvler
d",)~^~^~ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Utvalget av votter pleier å reduseres kraftig om en venter for lenge. Gode votter er ikke lett å finne, som regel syns jeg de fleste vottene sitter dårlig på, gir liten bevegilighet og blir fort lurvete i vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå