Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Finnes det symptomer ved el? Jeg er litt oppblåst og uggen i magen. Trodde jeg hadde el i dag men fikk neg. test. Bruker billigtest strimmel, kan man stole på disse? Må man ta el test med morgenurin? takker for svar.
Supermamm Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det er faktisk best å teste etter el på ettermiddagen da de fleste har el mellom 16 og 19 tror jeg det var. Jeg synes strimlene har fungert greit for meg, men sliter med å få like sterke streker som jeg skal, ellers har jeg utslag på testene rundt el, kjenner det på murring i mage og rygg + økt utflod som er blank. Prøv igjen i morgen, kanskje du får utslag da? : )
Babyønske �� Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Tror nok at eggløsningssymptomer varierer fra person til person. Jeg bruker å få hardere og mage, og på en måte forstoppelse. Tror jeg en gang i tiden leste noe om at hormonene under eggløsning virker inn på tarmsystemet, dvs får tarmen til å jobbe tregere. Det de fleste allikevel har til felles er vel utfloden, som øker i mengde og bli tykkere og seigere. Når det gjelder eggløsningstester så trodde jeg at de viste positiv 12-36(48) timer FØR eggløsning. Nå har jeg riktignok ikke brukt eggløsningstester så veldig lenge, og har aldri fått positivt utslag(til tros for eggløsningstegn), så er ikke så veldig erfaren, men mener det er det som står i bruksanvisningen på billigtestene hvertfall.
steinbukkjente '85:) Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Hei.. Veit ikkje sikkert om dette er symptoner på EL, men eg trur. Etter at eg slutta på pilla, har eg følt at eg skulle bli sjuk ca på same tid kvar mnd. Har hatt vont i halsen, kroppen, hovudet.. men d går over på nokre dagar. Kan dette vere EL? Nokon som veit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå